אין חגיגה בלי – עוגה!

0
867
קרדיט freepik

יש לנו אירוע על הפרק, אם זה ברית/ה, מסיבת אירוסים או יום הולדת לאדם קרוב… אנחנו עומלים שעות בתיכנונים לפרטים הקטנים – ובסוף… אחד הגורמים שיקבעו את תו האיכות של האירוע שלנו הוא הגודל והנראות של העוגה!

אפילו באירוע מושקע כמו חתונה, לא נוותר על רגע סימבולי כל כך כמו לחתוך את העוגה, לא לפני שנציג אותה לראווה בפני כל האורחים, הרי הוצאת עיניים היא חלק אינטגרלי מהעניין, ולא פחות חשוב הוא לתעד את האירוע לרשתות החברתיות. 

אם נחזור כמה שנים טובות אחורה בזמן, לכולנו יהיה זיכרון של אותה עוגת יום הולדת מטורפת שהכינו לנו – אם זה עם דמות מצוירת שאהבנו במיוחד, משחק ספורט שהיה כל עולמנו או כל דבר שסימל את עולם התוכן שלנו בגיל 6. 

ככל שאותה עוגה הייתה מוצלחת ומרשימה יותר, כך חברינו היו מצביעים עליה ודורשים מההורים שלהם עוגה בדיוק כזאת! ואנחנו היינו עם חיוך מאוזן לאוזן.

נחזור שוב למציאות של ימינו –  ההתעסקות שלנו ברשתות החברתיות חושפת אותנו לאינספור עוגות מעוצבות מטורפות ומרשימות,  הרי אם זה לא מצולם – זה לא קיים.

והנה נוסף לנו פרמטר מאוד חשוב לעניין – רמת הפוטוגניות של העוגה. 

המרכיבים החשובים ביותר בהכנת עוגות מעוצבות הם – הזמן, הדיוק והסבלנות… אבל למי יש את כל אלו בשפע כשמדובר על אירוע שקורה ממש בעוד מספר ימים?! לרובנו אין, ויותר מזה – אנחנו נזכרים בזה רק בדקה התשעים. 

בדיוק בשביל זה יש אינספור קונדיטורים מוצלחים שעבדו ולמדו זמן רב כדי לעסוק אך ורק בייצור העוגה המושלמת עבורכם. איפה תוכלו למצוא אותם? זה יותר פשוט ממה שאתם חושבים!

קרדיט freepik

תכירו את אתר GET CAKE הפלטפורמה המתוקה ביותר שתפגיש ביניהם לבין מאגר קונדיטורים עצום עם אינספור תמונות להתרשמות, כך שכל עוגה שעולה לכם בדימיון תוכל להפוך למציאות תוך זמן קצר ובתקציב שפוי. 

מעבר לעוגה הפוטוגונית שתקבלו, תהיו בטוחים שמה שרואים מבחוץ טועמים גם מבפנים! ועל הדרך תוכלו לפרגן לקונדיטור/ית ולקדם את העסק שלו/ה.

GET CAKE מכיל בתוכו את מנוע החיפוש הגדול בארץ למציאת קונדיטורים (החל מעסקים גדולים ועד לבתי עסק קטנים ועצמאיים), החל מאנשים שבחרו זאת כמקצוע ועד לאנשים שפיתחו את התחביב שלהם לאהבה ויצירה של ממש.

תוכלו להתרשם ממגוון תמונות של כל בעסק עסק, ליצור קשר ישיר עם הקונדיטור/ית אותם בחרתם, רובם אף מציעים משלוח עד פתח הבית – והמחירים? נגישים לכל יד.

אם אתם בכלל נמנים מאלו שנהנים מכל רגע במטבח, אוהבי מתוק מושבעים ומעריכי אמנות לשמה – אבל משאירים את זה רק כתחביב צדדי, ניתן לפתח ולהעשיר את התחום על ידי רכישת סדנאות (פנים מול פנים ואנליין) באתר, ולקבל את הידע ממיטב המומחים בתחום, והתוצאה? מתוקה במיוחד!

בנוסף, תוכלו לתרגל וללמוד מתוך מבחר מתכונים הנמצאים בבלוג המתכונים באתר, ולהמתיק את היום לאנשים האהובים עליכם. 

אז לקראת החגיגה הקרובה, תוכלו להסיר דאגה אחת מליבכם וליהנות ממנה בראש שקט ובבטן מלאה, וכמובן לקצור את המחמאות בסופה .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here