אירוע בת מצווה בבריכה

0
2396
אירוע בת מצווה בבריכה

אין דרך טובה יותר לחגוג בת מצווה עם החברים והמשפחה מאשר בילוי משותף בבריכה. במאמר הבא נביא טיפים להפקת אירוע בלתי נשכח ונציין את היתרונות של מתנפחים להשכרה, תחרויות, תותחי קצף וכמובן דוכני מזון.

חגיגת בת מצווה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת עבור הנערה ועבור המשפחה המורחבת. מדובר על אחד האירועים היחידים בו לוקחים חלק ילדים, הורים ומבוגרים ולכן כדאי להפיק אותו בצורה נכונה. במדינה חמה כמו ישראל רצוי לנצל את תקופת הקיץ ולערוך את חגיגת הבת מצווה בבריכה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך בהוצאות גבוהות על מנת לארגן אירוע מן הסוג הזה ויש המון אפשרויות לבילוי זמן איכות משותף.

הפקת בת מצווה בבריכה היא דרך מקורית וכיפית במיוחד לחגוג עם החברים. ניתן לשכור בריכה בכל מיני מקומות ולנצל את התנאים המיוחדים שלהם. ברוב הערים יש בריכה עירונית המושכרת עבור הורים לאירועים פרטיים, כאשר גם בתי מלון מסוימים מצטרפים לחגיגה. אופציה נוספת היא להתעניין לגבי וילות עם בריכה אותן ניתן לשכור למספר לילות, או לחילופין לשאול על קאנטרי עם איזור בריכה המיועד לילדים.

מתקנים מתנפחים להשכרה, מוזיקה ודוכני מזון

אחרי שמוצאים מקום עם בריכה ומחליטים לערוך בו את האירוע, כדאי לחשוב על רעיונות מיוחדים עם ערך מוסף. הנה כמה רעיונות שייתנו לכם טעם של עוד:

  • א. מתנפחים להשכרה – אי אפשר לדבר על אירוע בת מצווה בבריכה מבלי להזכיר מתנפחים להשכרה. מתקנים מתנפחים מן הסוג הזה מתאימים לכל הגילאים, הם בטוחים לחלוטין ואפשר לבלות עליהם שעות ארוכות. יש מגוון עצום של מתקנים מתוכם ניתן לבחור. חלק מהמתקנים מבוססים על פעילות ספורטיבית, בעוד חלק אחר מציע קיום תחרויות ופעילויות המשותפות להורים ולילדים.
  • ב. תותח קצף, תאורה ומוזיקה – כדאי מאוד להפוך את הבריכה לרחבת ריקודים באמצעות תותח קצף ומוזיקה מתאימה. גם גופי תאורה עמידים למים יכולים להוסיף עניין לאירוע ולתרום לאווירה המגניבה. ההפעלה של תותח קצף מתבצעת על ידי אנשי מקצוע ואין ילד שיכול להישאר אדיש אליה.
  • ג. דוכני מזון – יש אטרקציות אותן ניתן לשלב רק בתוך אירוע המתקיים ליד בריכה. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא דוכני מזון, המציעים מלבד שערות סבתא גם מתקני אייס קפה, נקניקיות בלחמניה, גלידות, צ'יפס ועוד. הדוכנים הללו מחליפים את האופציה השגרתית והמשעממת של הגשת מזון באירועים סגורים. הם מתאימים במיוחד להפקת בת מצווה בבריכה ואפשר לשלב אותם עם שתייה קלה ומוגזת.

הטיפ העיקרי עבור הפקת אירוע בת מצווה בבריכה הוא להגדיר מראש את המטרות, את מספר האורחים ואת קהל היעד. יש הרבה רעיונות לבילוי משותף מסביב לבריכה ולכן השיקולים הם סובייקטיביים. כל ילדה אוהבת משהו אחר וגם להורים יש תמיד מה להגיד על אירועים כאלה. השילוב בין הצרכים האישיים לבין האפשרויות הוא זה שמבטיח אירוע מוצלח של פעם בחיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here