אירוע שהוא חוויה בלתי נשכחת בחאן ההיסטורי בורג' בנימינה

0
836
אירוע שהוא חוויה בלתי נשכחת בחאן ההיסטורי בורג' בנימינה
קרדיט לתמונות: בורג' בנימינה

כמה גני אירועים אתם מכירים שבנויים בתוך שרידים משוקמים של מבנים מהמאה 18?  

חאן בורג' בנימינה הוא אחד ומיוחד המציע אווירה קסומה ובלתי נשכחת שמשדרגת כל סוג אירוע, תוסיפו לזה את המטבח המקצועי של קייטרינג בראף האגדי ואנחנו מקבלים שילוב מיוחד במינו שיחד עם צוות מיומן ומחויב, יוצר אירועים בלתי נשכחים. 

ליצור היסטוריה בתוך אווירה היסטורית מיוחדת

חאן בורג' בנימינה הוקם בתוך שרידי חאן עתיק שהוקם על ידי הטורקים במאה ה-18 ומאז עבר תהליכי שימור ושיקום. החאן היווה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של חלוצי ההתיישבות באזור בנימינה וזכרון יעקב ושימש את איכרי האזור ללינה בשבוע העבודה שלהם בעיבוד השדות באזור.

החאן בנוי אבנים עתיקות המשתלבות בצמחיה טבעית ומוקף מטעי אבוקדו ושדות רחבי ידיים. האווירה במקום משלבת טבע והיסטוריה ויחד עם מערך התאורה הייחודי שהוקם על מנת להדגיש ולהבליט את הקסם הטבעי של המקום אנחנו מקבלים אווירה לא פחות ממהפנטת.  ועם בסיס ייחודי כזה אנחנו כבר מתחילים את האירוע ממקום מיוחד במינו. 

מטבח וצוות מקצועי בעל ניסיון עשיר בהפקת אירועים מגוונים

המטבח של חאן בורג' בנימינה מבוסס על שיתוף פעולה עם קייטרינג בראף הנהדרים שמביאים איתם מומחיות קולינרית מרשימה המבוססת על ניסיון וידע של עשרות שנים. קייטרינג בראף יחד עם צוות החאן הנאמן משלבים כוחות ליצירת חוויות מותאמות אישית מצד אחד לצד תפריטים מיוחדים ומקוריים שהוכנו מראש עבורכם והותאמו לסוגים שונים של אירועים. תוכלו לבחור מהשפע המיוחד שהכנו עבורכם את התפריט התואם לאירוע שלכם או לבוא עם קונספט מקורי ומשוגע משלכם ואנחנו נעבוד יחד להגשים חלום חד פעמי ומרגש עבורכם ועבורנו. 

לצפייה בגן אירועים מהיפים שנראו, חתונה בטבע

התמחות באירועי קונספט 

הניסיון העשיר, הידע הרב שנצבר והצוות המקצועי והמיומן שלנו משלבים יחד להפקת אירועי קונספט ייחודיים המבוססים על רעיונות ואווירה מבוססת סיפור או תקופה.

יש לנו מומחיות מיוחדת בהפקה של אירועים מכל הסוגים מאירועים משפחתיים קטנים ואינטמיים ועד אירועים עסקיים גדולים או השקות נוצצות. נוכל להתאים כל אירוע כזה לקונספט ייחודי שתבחרו או שנבחר יחד מתוך ההשראה שנוכל להעניק לכם לאחר שצברנו אינספור סוגי אירועים שונים. 

צוות המטבח והשירות של המקום עושה מאמצים עליונים להתאים עצמו לחזון האישי הייחודי של כל אירוע. כחלק ממגוון האפשרויות תוכלו לבחור בצורות הגשה הכוללות מדוכני רחוב מקוריים ונועזים דרך בופה עשיר ומגוון ועד הגשה אלגנטית לשולחנות. 

ברבות השנים שהמקום פועל הספקנו להפיק גם מאות אירועים עסקיים גדולים עבור חברות, פינקנו אלפי עובדים וערכנו השקות מרשימות באווירה מיוחדת במינה שגם המקום עצמו מאפשר לנו וגם הצוות הנהדר שלנו שרץ איתנו למרחקים ארוכים מסוגלים לתת ומכל הלב. 

מחויבות ויחס אישי שמלווים אתכם לכל אורך האירוע

צוות ההפקה שלנו עובד מהלב. אתם תרגישו את זה מהרגע הראשון בו אנחנו נפגשים כדי להבין וללמוד על סוג האירוע שאתם מדמיינים ורוצים ועד לסוף האירוע ואחרון האורחים. הצוות שלנו ילווה אתכם בגיבוש הרעיון, בחירת הנושאים, ייעוץ קולינרי למנות מותאמות לאירוע ובחירת התפריט המתאים ביותר לאירוע ולסגנון האורחים בו.

נסייע לכם עם טעימות עשירות מגוונות, נציע לכם מנות מקוריות ונעבוד יחד על עיצוב התפאורה הייחודית שתולבש על הגן הקסום כדי ליצור אווירה חד פעמית.

לאורך האירוע כולו תוכלו להרגיש את מחויבות הצוות וההקפדה שלו על השירות הנעים ומנומס לאורחים, את ההגשה המדויקת של המנות ואת שיתוף הפעולה שלנו איתכם כדי שכל פרט ופרט באירוע יעבוד ויתקתק כמו שעון בהרמוניה מושלמת. 

המוניטין שלנו כגן אירועים ייחודי וקסום הולך לפנינו וההצלחה שלכם היא תמיד גם שלנו.  

לצפייה בגן אירועים מהיפים שנראו, בורג' בנימינה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here