בשעה טובה! כל הטיפים לחתונה מוצלחת

0
2483
בשעה טובה! כל הטיפים לחתונה מוצלחת

מתחתנים בקרוב או מאורסים? מתלבטים מתי להתחתן, על מה מותר לוותר ועל מה אסור? במיוחד בשבילכם רכזנו טיפים חשובים שיש לשם לב עליהם לפני סגירת האירוע והחתונה.

יום החתונה זהו אחד מהימים המרגשים ביותר בחייכם, הרגע בו אתם הופכים מיחיד לזוג אשר יקים יחד את משפחתו העתידית. ללא ספק מדובר באירוע אשר רבים חולמים עליו ומתחננים אותו עוד מגיל קטן. אך יחד עם זאת ישנו בלבול רב בכל הנוגע לקבלת החלטות בארגון החתונה וזה בשל ריבוי הדעות והאפשרויות בתחום. במיוחד בשבילכם מתחתנים יקרים, רכזנו טיפים מרכזיים לחתונה מוצלחת ובהתחשבות על הגורם הכלכלי. 

  1. עונת החתונה רבים מתלבטים באיזו עונה בשנה להתחתן.  מצד אחד עונת הקיץ היא הנחשקת ביותר, הסיכוי לגשם קטן מאוד והיא נחשבת עונת החתונות. מצד שני מדובר בעונה יקרה מאוד מבחינה כלכלית, ובאולמות וגני אירועים קשה מאוד למצוא יום פנוי תקופה זו, מה שאוטומטית מייקר את האירוע. מצד שני חתונה בחורף מפחידה רבים בשל הסיכוי לגשם וסופות, אז מהי העונה המומלצת? קודם כל חשוב לקחת בחשבון את העלות הכלכלית. מי שידו משגת- כמובן עדיף להתחתן בקיץ על מנת להקטין משמעותית את הסיכוי לגשם וסופות. אך מי שעונת הקיץ יקרה בעבורו- אנו עדיין לא ממליצים להתחתן בשיא עונת החורף אלא באביב ובסתיו, לדוגמא בחודשי אוקטובר, נובמבר, סוף מרץ ואפריל. מומלץ לבדוק מהם הסיכויים לירידת גשמים בימים אלו לפי שנים קודמות. בכל הנוגע לחתונה בחודשי ינואר, פברואר ומרץ, אף כי מדובר בעלויות זולות, הסיכון לגשמים, התלכלכות בבוץ, וההגבלה הקשה בלבוש חם, יכבידו על קהל המוזמנים ואף עלולים להשפיע על אווירת החתונה לרעה.
  2. נוחות באירוע אלמנט הנוחות באירוע חשוב מאוד ובא במובנים שונים.

טיפ ראשון – בכל הנוגע לנוחות האירוע, במידה ואנו מתחתנים בשיא עונת הקיץ מומלץ לא להתארגן במהלך היום באזור הקרוב לים, אף על פי יופיו המרהיב של הים התיכון. התארגנות הכלה לחתונתה בשיא עונת הקיץ במקום הקרוב לים, יוביל לזיעה רבה ולחות. הלחות והזיעה עלולים לפגוע בתסרוקת הכלה, באיפור, וכמובן להוות חוסר נוחות רבה לכלה והחתן ולמלווים בצהלך הצילומים וההתארגנות. 

טיפ שני – לא לחסוך בנעלי כלה איכותיות. ישנם כלות אשר מתחתנות עם נעלים לבנות או כסופות רגילות, מה שמוביל לבעיות נוחות גדולות עבור הכלה. נעלי כלה ייעודיות בנויות במיוחד עבור כלות תוך התחשבות בעמידה ממושכת מהבוקר עד הלילה.

נעלי כלה איכותיות- את הכי יפה כשנוח לך

נעל כלה איכותיות יסייעו לך להרגיש בנוחות ביום חתונתך ולא לסבול מכאבי גב ורגליים. נעלי ארו הינם חברה המייבאת נעלי כלה איכותיות מאיטליה, תוך התחשבות רבה באיכות וביופי הנעלים. לפרטים נוספים היכנסו  https://aroshoes.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here