הילד אוהב דינוזאורים? פריטים מיוחדים ליום הולדת שלא יישכח

0
868
קרדיט FREEPIK

קשה למצוא ילדים שלא אוהבים דינוזאורים, ולמעשה גם מרבית המבוגרים עדיין מחבבים את החיות הגדולות הללו שנעלמו מעולמנו לפני כ-60 מיליון שנה. החיבה הזו מתבטאת גם בימי הולדת, כאשר אחד מנושאי המסיבות היותר פופולריים הינו יום הולדת דינוזאורים. אז אם גם הילד שלכם אוהב את החיות האדירות תוכלו לארגן לו יום הולדת שלם בנושא עם פריטים מיוחדים שיהפכו אותו לבלתי נשכח. 

מתכון בטוח להצלחה

יום הולדת דינוזאורים הוא מתכון בטוח בהצלחה, פשוט כי כל הילדים אוהבים אותם. קודם כל ילדים מתרגשים מדברים גדולים ומפחידים ולכך בהחלט עונים דינוזאורים אימתניים שיכולים לנצח את כל החיות האחרות. זוהי חיה שמעוררת את הדמיון, חזקה ובלתי מנוצחת, מלכת החיות, אך מצד שני היא כבר אינה קיימת ואין צורך לחשוש ממנה. מדובר ביצורים כמעט אגדתיים שמסקרנים את הילדים ושולחים אותם לעולמות רחוקים, קדומים ומסתוריים. הדבר מתבטא בין היתר בשלל משחקים, סדרות, ספרים, בגדים וסרטים בנושא של דינוזאורים שהילדים נחשפים אליהם, ולכן הם כבר מהווים חלק מעולמם.

כל הפריטים שצריך ליום הולדת דינוזאורים

 אז אם החלטתם ללכת על הקונספט של יום הולדת דינוזאורים מה שנשאר הוא לארגן מסיבה בנושא. למען מטרה זו תוכלו להזמין דרך האינטרנט את כל מה שדרוש. למשל לשולחן יום ההולדת ניתן להזמין צלחות אישיות שיש עליהן הדפסים של דינוזאורים קטנים וגם כוסות עם הדפסות של אותם הדינוזאורים רק בגדול. בנוסף, עבור צלחות הגשה אפשר לבחור בצלחות גדולות עם הדפסי דינוזאורים חביבים וצבעוניים, או צלחות נייר גדולות וידידותיות לסביבה עם עיצוב בהיר ואיכותי. את הצלחות אפשר להזמין גם עם מפיות תואמות או שאפשר לבחור מפיות עם הדינוזאור האהוב דינו וחבריו. כדאי גם להזמין מפה בצבע ירוק שתשלים את המראה.

מעבר לכך אפשר להזמין לכל ילד כובע יום הולדת צבעוני שיש עליו הדפס של דינוזאור וגם שקיות הפתעות בצורה של דינוזאור שבהן אפשר לשים הפתעות וממתקים. את מתחם החגיגה אפשר לקשט עם בלונים בצבע ירוק מטאלי או בלונים בכיתוב באנגלית ROAR וגם שלטhappy birthday מעוצב עם דינוזאורים בסגנון של פארק היורה, ואפילו קונפטי דינוזאורים משמח.  מלבד זאת אפשר כמובן להכין עוגה בצורת דינוזאור ולהכין פעילויות שונות כמו איפור פנים בצבעי הסוואה, תחפושות בנושא דינוזאורים, חידון טריוויה על חיות האדירות, צפייה בסרט דינוזאורים אהוב עם פופקורן, ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here