הכנת עוגות מעוצבות במספר צעדים פשוטים

0
809
הכנת עוגות מעוצבות במספר צעדים פשוטים
קרדיט FREEPIK

"וואו! איזה מהמם! איך הכנת את זה?!" למי מאיתנו המשפט הזה לא יצא מהפה כשראינו איזו עוגת חתונה מפוארת להפליא, איזה עוגת מארוול מטורפת ביום הולדת של הבן של החברים שלנו, או איזו עוגת מספרים עתירה בפרחים מתוקים וקישוטים.

אותן עוגות שמעוררות לנו את סף הגירוי והתיאבון… מעלות את השאלה איך אפשר להכין את זה בעצמנו?

נצא מנקודת הנחה שביומיום שלכם אתם לא ממש מתעסקים בניירות אפייה, מצקות וטיפות וניל… תתפלאו לדעת שזה ממש לא אומר שלא תוכלו להכין בעצמכם עוגות מעוצבות ומרשימות, שיגרמו לכל הסובבים שלכם לתהות "איך עושים את זה?!"

היום אפשר למצוא הרבה מידע אונליין, אבל מדובר ביתרון שהוא לחלוטין גם סוג של חיסרון – מאיפה מתחילים? מי יותר טוב יותר? איזו דרך היא המהירה ביותר? ואיזו דרך הכי מתאימה לי?

במקום שתאבדו את עצמכם אי שם ברחבי היוטיוב, תוכלו ללכת על אופציה בטוחה, זמינה, מומלצת וגם בעלות נגישה ביותר – סדנאות עיצוב עוגות:

תוכלו ללמוד להכין עוגות מעוצבות מקצועיות וטעימות בשיטה קלה וייחודית, כך שגם אם יש לכם רקע וגם אם אין תוכלו להגיע לרמות גבוהות במיוחד במינימום זמן ומאמץ! 

אם אתם מגיעים עם רקע תוכלו אפילו להתמקצע בסוגי הקישוטים על העוגות, כמו: סדנת מוסים דריפ קייק, סדנה להכנת מקרונים, סדנת עוגות ים וסדנת עוגיות – וכל אלה כחלק מהסדנה לעיצוב עוגות!

בעידן המושגע של היום (בידודים וסוגי מוטציות למיניהן) ניתן אפילו לעשות את הסדנה בליווי אונליין, כך שתוכלו לתרגל זאת בזמן הנוח לכם ביותר.

אז איפה ניתן להירשם ולאן? נשמח להמליץ לכם על הסדנאות המושלמות של הקונדיטורית מיטל גרוס, אשר ייסדה את האתר והפלטפורה הייחודית "GET CAKE" שמטרתה לקשר בין קונים לקונדיטורים פרטיים ולהנגיש את תחום הקונדטוריה לכל מי שרק רוצה לטעום 😉 

מיטל עבדה במשך שנים כמהנדסת תוכנה, והחליטה לשלב את הידע הטכני שלה יחד עם אהבתה הגדולה לדברים מתוקים. היום היא קונדטירות מקצועית ושוקולטיירית בוגרת אסטלה ומעבירה סדנאות לחובבי קונדיטוריה רבים, ואף הפכה לרבים מהם את התחביב למקצוע.

אם אתם לא כל כך מוצאים את הזמן עכשיו לעשות עצירה קטנה לטובת סדנת עיצוב עוגות, נמליץ לכם להציץ באתר GET CAKE וליהנות ממבחר עשיר של עוגות המוצעות למכירה על ידי מגוון עשיר של קונדיטורים, המחזיקים בגלריית תמונות מגרה וגם מציעים משלוח לבית הלקוח (משלוח ליום הולדת, משלוח לאירוע מיוחד ועוד).

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here