חותמות את הרווקות: 5 רעיונות לקונספט למסיבת רווקות

0
613
קרדיט pixabay

בשעה טובה החברה הכי טובה מתחתנת וזה בדיוק הזמן לארגן בעבורה את מסיבת הרווקות. המסיבה הזאת מתקיימת בהשתתפות חברות קרובות ורחוקות ובנות משפחה ותוך שימת דגש על אלמנטים מיוחדים שהופכים את האירוע לחוויה בלתי נשכחת, ובהתאם לכך גם מצולמת מכל כיוון. אז אם גם אתן בדיוק מתכננות מסיבת רווקות, זה הזמן להכיר חמש רעיונות לקונספט מיוחד של מסיבה, כדי ליצור בעבור הכלה הנרגשת חוויה קסומה ובלתי נשכחת. מוכנות? בואו נתחיל בחגיגה!

מסיבה בקונספט טרופי בוילה

קונספט מקורי וחגיגי מאוד בעבור מסיבת רווקות כולל אלמנט שכל כלה מתחברת אליו – טרופיות. סגירה של וילה עם בריכה בשילוב של אלמנטים טרופים כמו מגשי פירות מתוקים מושלמים למסיבת רווקות , הן בשל הטעם המצוין והמרענן והן בשל ההתאמה המושלמת לקונספט של מסיבה קיצית בסגנון הזה. בשביל לעצב את המקום בסגנון טרופי, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום של עיצוב אירועים ולהזמין את כל הציוד בסגנון הזה – החל מצלחות ועד כוסות ממותגות עם דקלים, כאשר מסביב לבריכה מומלץ להוסיף גם מתנפחים בצורה של דקלים, פירות ועוד. מדובר בקונספט ממותג מא' ועד ת' ועל כן בשביל לקבל השראה היכנסו לעמודים ברשתות החברתיות של בנות שכבר חגגו את אירוע הרווקות בסגנון הזה, ואפילו לנסות לעצב את המסיבה בעצמכן.

מסיבה בקונספט ימי ביאכטה

אחד הטרנדים החמים בעולם המסיבות ובפרט מסיבת רווקות הוא מסיבה המתקיימת על יאכטה. מדובר ביאכטה פרטית שניתן להשכיר למספר שעות לאירוע, ולקשט אותה בהתאם לקונספט הנבחר – ים. בשביל לשדרג את החוויה מומלץ לעצב את השולחן עם אלמנטים דקורטיביים כמו צדפים אמיתיים, פלייסמנט עם ציור של גל וכן לבוש מתואם של כל הבנות בצבע כחול, כאשר הכלה כמובן לבושה בלבן. מדובר בהזדמנות מעולה ליצור חווית שיט המשולבת ביחד עם מסיבה, כאשר ניתן ואף רצוי לשריין מראש גם דייג'י שיצטרף אליכם להפלגה ובכך ליצור חוויה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד.

מסיבה בקונספט ג'ונגל ביער

הכלה לעתיד מחוברת לטבע? ובכן, מדובר בהזדמנות מצוינת ליצור בעבורה מסיבה בלתי נשכחת המתקיימת בלב היער, כאשר הנושא של המסיבה הוא ג'ונגל. כיצד תעשו זאת? ובכן, הקמה של אוהל טיפי גדול לצד ישיבה על שטיחים ופינות צ'יל במיתוג המתבצע באמצעות הזמנה מראש של ציוד בסגנון ג'ונגל פראי. גם כאן תוכלו לקבל השראה ברשתות החברתיות לקיום של אירוע מהסוג הזה בחיק הטבע, אולם צריך לקחת בחשבון כי מדובר במסיבה מורכבת להפקה ועל כן רצוי לגייס ביחד איתכן עוד מספר חברות. 

מסיבה בקונספט ורוד בספא

קונספט מעולה למסיבת רווקות מפנקת וכיפית הוא מסיבה המתקיימת בספא. כיום ניתן להשכיר מראש מתחם ספא או לופט ולסגור אותו לרשותכן, למשך שעות ואפילו עם שהייה ללילה. על מנת ליצור את האווירה של המסיבה, רצוי להיצמד לצבע הוורוד עם חלוקים בצבע הזה למשתתפות וכן לארגן ארוחה מפנקת עם מפה ורודה, פרחים ורודים וכן מתנות לנוכחות , כל זאת כאמור בקונספט ורוד המשתלב בצורה מושלמת עם אווירת ספא מרגיעה ומהנה.

מסיבה בסגנון קולינרי בבית

קיום של אירוע מסיבת רווקות מהווה חיסכון כספי משמעותי, אך גם יכולת ליצור אווירה אינטימית ונעימה. אם אתן מתכננות להפיק את המסיבה בבית, רצוי להזמין שף פרטי אשר יספק לכלה ולכן חוויה קולינרית מצוינת בדמות מנות שמגיעות לשולחן כיד המלך, בהתאם לתפריט שבחרתן מראש. 

לסיכום, ארגון של מסיבת רווקות הוא אתגר לא פשוט, בייחוד לאור הרצון ליצור אירוע משמעותי ומקורי בתוך בליל האירועים לפני החתונה. באמצעות הרעיונות שהצגנו לכן כאן, גם אתן תוכלו ליצור בעבור החברה הכי טובה אירוע מהמם, מקורי ואפילו יוקרתי שיחתום את תקופת הרווקות. בהצלחה ושיהיה במזל!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here