למה צריך סדנת צחוק

0
2547
למה צריך סדנת צחוק
קרדיט לתמונה: גלית שירה

חשבתם פעם למה או מתי אנחנו צוחקים? רוב האנשים צוחקים כשמישהו מספר משהו מצחיק, כשיש סיבה לצחוק, כששמענו איזו בדיחה, קראנו סיפור מצחיק או צפינו בסרטון שאי אפשר שלא לצחוק ממנו בלי הפסקה… אז מה אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים לצחוק בכל הזדמנות. לצחוק באמת, מהלב, צחוק כזה שפשוט אי אפשר להסביר אותו. לא כי מישהו אמר משהו, לא כי מישהו סיפר משהו ולא כי קרה למישהו משהו מצחיק, אלא פשוט לצחוק כי אנחנו רוצים, כי בא לנו לצחוק, כי בא לנו לשפר את מצב הרוח שלנו.

אז זה אפשרי. כל מה שאתם צריכים הוא פשוט לקחת חלק בסדנת צחוק כייפית, מעשירה, צבעונית ומגוונת שמי מעביר אותה? איך לא… איזה שחוש הומור הוא פשוט חלק מה- DNA שלה והיא יודעת איך להוציא צחוק מכל דבר קטן ומעבירה לכם את המסר – לא צריך סיבה כדי לצחוק.

סדנת צחוק – כמה דברים שאתם חייבים לדעת על צחוק

  1. כשצוחקים לא חושבים.
  2. תפקידו של הצחוק הוא לשחרר מתחים, לחצים, חרדות או תסכולים שיושבים לנו על הלב.
  3. בזמן שאנחנו צוחקים משתחררים במוח אנדרופינים המסייעים להפחתת כאבים ותורמים לשמחה בלתי רצונית.
  4. מחקרים מראים כי צחוק עוזר להקטין את הסיכון לחלות במחלות.
  5. אנשים שצוחקים הרבה הם אנשים אופטימיים, פחות שליליים שיודעים להתמקד בדברים הטובים בחיים שלנו.
  6. צחוק עוזר לנו לשרוף קלוריות.
  7. אנשים עם חוש הומור וכאלה שצוחקים הרבה שומרים על הזוגיות שלהם לאורך זמן.
  8. לצחוק לא צריך זמן מוגדר, הוא פשוט קיים.

סדנת צחוק – איך זה בכלל עובד?

מתחילים עם כמה נשימות עמוקות, ממלאים את הריאות באוויר במטרה להפיג את כל המתחים והלחצים מהגוף ומהנפש. לאחר מכן, פשוט מתחילים ללמוד איך לצחוק צחוק מזוייף. כן כן, מזוייף. ממש כמו שאנחנו אומרים לעצמנו בכל יום שאנחנו נהדרים, יפים, מוצלחים וחכמים גם אם אנחנו לא תמיד מאמינים בזה, בסוף הזיוף הופך לאמיתי ונהייה חלק בלתי נפרד מאיתנו. גם כשאנחנו צוחקים צחוק מזויף ניתנת למוח שלנו פקודה לשחרר לגוף שני חומרים: אנדרופינים המסייעים בשיכוך כאבים והשני סרטונין – הורמון אשר אחראי על היציבות ועל מצב הרוח של האדם.

סדנת צחוק – לאילו אירועים זה מתאים?

סדנת צחוק מתאימה ויכולה להשתלב במגוון של אירועים כמו ימי הולדת, בת מצוות, מסיבות רווקות, הפרשות חלה, ערב כלה, ערב גיבוש, ערב העצמה ועוד…

המאמר באדיבות אתר "שמח לנשים" – פורטל אירועי נשים והפרשות חלה. לקבלת הצעת מחיר משתלמת לקיים ערב עם סדנת צחוק, היכנסו לאתר וצרו איתנו קשר: https://happywomen.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here