מקום לחגוג בר מצווה

0
3518
מקום לחגוג בר מצווה

בבואכם לבחור מקום לחגוג מסיבת בר מצווה חשוב תמצאו שהמגוון הנו רחב מאוד וישנם הרבה גורמים אשר משפיעים על המיקום המומלץ לכם כגון אופי קהל המוזמנים, מזג האויר הצפוי, התוכנית האמנותית של המסיבה ועוד. תוכלו לחגוג את האירוע בגן אירועים, אולם סגור או מועדון בר מצווה. בנוסף, ניתן לבחור להיות יותר מקורי ולחגוג את האירוע במסעדה, בחיק הטבע, בפארק ועוד. אז שיהיה בהצלחה ומזל טוב.

אם מדובר בבר מצווה גדול, בו כמות המוזמנים היא גדולה ומגוונת, עומדת לרשותנו האופציה של אולם או גן אירועים לבר מצווה. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. לבר מצווה בחיק הטבע יש את היופי הייחודי לו, עצים, ירוק, מים זורמים כל אלו יוצרים אווירה חסרת תחליף, אולם ישנה התלות בגורמים שאינם בשליטה כגון מזג אויר וחרקים מעופפים.

וכאן מגיע היתרון של אולם סגור אשר מן הסתם יהיה ממוזג. נקודה חשובה שיש להתייחס אליה בבחירת מיקום הבר מצווה היא מידת הרעש ואקוסטיקה במתחם. כולם מכירים את המצב בו אתם נמצאים באירוע ובקושי יכולים לשוחח עם השכן שלידכם בשל הרעש מחריש האוזניים. מצב זה לא תמיד נגרם בגלל הווליום ומערכת ההגברה של התקליטן, אלא לרוב בשל המבנה של המקום ומידת ההתחשבות באקוסטיקה. במקום פתוח לא תהיה בעיה, הבעיה מתחילה במקומות סגורים בהם התקרה והקירות מחזירים את גלי הקול. ישנם מקומות אשר משלבים גן ואולם לבר מצווה מה שיכול להיות שילוב מנצח.

במידה ואנו רוצים לארגן אירוע אינטימי המורכב ממספר מועט של משתתפים, ישנה אפשרות לתאם זאת במסעדה, אשר בה יש שילוב של אוכל מוצלח ואווירה קלאסית שקטה ונעימה. מסעדות רבות מחזיקות חדרי ישובות או אולם אירועים קטן לאירועים פרטיים ומקום זה יכול להתאים פלאים.

ישנה האפשרות לארגן את האירוע במועדון לבר מצווה כאשר יש לקחת בחשבון כי כאן מדובר בדרך כלל בחגיגה לחבר'ה, בלי הדודות, החברים של אמא לעבודה, דג סלומון ולשון בקר שהמבוגרים נורא אוהבים. זוהי מסיבה שמיועדת לגמרי לילדי בר המצווה וחבריהם עם אוכל של ילדים,מוזיקה ללא הפסקה והרבה הרבה כיף.

למי שמחפש אירוע מקורי ומיוחד,כזה שלא יישכח במהרה, אפשר לחגוג בר מצווה בחיק הטבע. לאורך ולרוחב מדינת ישראל הקטנה פרושים שפע אתרים, יערות ומערות שיכולים להוות מקום מושלם להפקת בר מצווה והגבול למקוריות, לפעילויות ולאטרקציות הוא באמת השמיים. כמובן שיש לזכור כי במקרים כאלו יש עליות נוספות כגון אבטחה והשכרת ציוד לבר מצווה ולקחת בחשבון את אופי המוזמנים והאם זה מתאים לרוחם או שכל העניין יהפוך לעסק ביש.

בר מצווה טוב מתחיל בתיאום אופטימאלי בין המקום הנבחר לבין מטרת האירוע והמסר שלו. הקייטרינג לבר מצווה, המוסיקה לבר מצווה ואי אלו אטרקציות נוספות לבר מצווה רק מוסיפים נגיעות משלהם לאווירה כאשר בשורה התחתונה, את הרושם הגדול ביותר מותיר המקום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here