סטנדאפ למסיבת רווקות – כל התשובות לכל השאלות

0
690
סטנדאפ למסיבת רווקות - כל התשובות לכל השאלות
קרדיט יחצ

הגיע הרגע ואטוטו החברה הטובה מתחתנת, וכרגע מה שבראש מעיניך זה מסיבת הרווקות, הרי כחברה האחראית על האירוע וזו שצריכה שהכל ידפוק כמו שעון, יש לא מעט להספיק וכמה עניינים שכדאי לטפל ולסגור אותם כמה שיותר זמן מראש, כמו למשל את הסטנדאפיסט או הסטנדאפיסטית שגיעו לקרוע אתכן מצחוק רגע לפני שהיא עולה לחופה, יש לכן עוד שאלות?! רוצות לדעת איך לבחור בצורה נכונה קומיקאי שיגיע למסיבה וידע לעשות את העבודה ולהוציא אתכן שמחות ומרוצות?! מיד תגלו את כל התשובות לכל השאלות, ואפילו יהיה מצחיק.

תקציב וכמה זה עולה לנו?

אחד הדברים הקריטיים שחשוב שיהיה לך לפני שאת מתחילה חיפושים, בירורים ואלף ואחד שאלות זה תקציב, ולמה את בטח שואלת את עצמך? אז ככה, מחיר של הופעת סטנדאפ פרטית מורכב בעיקרו מתקציב שמשפיע על בחירת הקומיקאי/ת, אפשר להבין שסטנדאפיסט שברשותו ניסיון של מעל עשור יעלה פי כמה וכמה מסטנדאפיסט שרק לפני שנים בודדות התחיל את צעדיו הראשונים על בימת הסטנדאפ ורק צובר ניסיון ולכן, לפני שניגשים לבחירת האמן וזה לא משנה אם זה סטנדאפיסט, אמן חושים או כל קורס בית אחר שיכול להתאים לאירוע, חשוב מאוד להגיע עם תקציב מוגדר מראש על מנת שהמפיק מאחורי הקלעים יוכל לעשות לך את החיים קלים יותר ולתת לך את האפשרויות הרלוונטיות שקיימות בעבורכן, עוד פרמטר שמשפיע על התקציב הוא מספר האורחים, אף על פי שב 90 אחוז מהמקרים מסיבות רווקות הם מאוד מצומצמות עד 10-30 בנות לכל היותר, כך שבמקרה הזה לא תהיה השפעה כלכלית. 

לשתף ולהתייעץ בבחירת הסטנדאפיסט

סטנדאפ כמו הרבה דברים בעולם הוא טעם אישי וכל אחד אוהב את הקומדיה שלו בצורה שונה, יכול מאוד להיות שקומיקאי אחד שאת דווקא תאהבי כמארגנת האירוע לא יהיה מקובל על שאר האורחות או על בעלת השמחה ולכן, הטיפ שלנו בעבורכן בנות הוא לקבל הצעות מחיר ולשתף את שאר החברות בשביל שתהיו בטוחות שזה או זו שתגיע להצחיק אתכן תדע לעשות את העבודה ותתן בראש, הרי את לא רוצה שיהיו כאלו שיגידו "הוא לא היה וואו" "היה אפשר להביא טוב יותר" "מי זה ומי הביא אותו", אז שוב ההמלצה שלנו זה, לשתף להתייעץ ולקבל את הבחירה הנכונה על הסטנדאפיסט ביחד עם כל משתתפות האירוע, כיום עומדת לרשותכן פלטפורמת הוידאו של יוטיוב בה ניתן למצוא את כל אמני הסטנדאפ הפועלים בישראל.

זמן המופע 

זמן הופעת סטנדאפ פרטית בממוצע הוא 40 דק', כאשר ישנם סטנדאפיסטים שלפעמים נותנים זמן הופעה ארוך יותר אך כמובן דבר שצריך לבדוק זאת מולם בעת סגירת ההופעה.

סטנדאפ בהתאמה אישית לכלת השמחה

לא מעט פעמים ישנם בקשות להופעה שתהיה מותאמת אישית לרווקה שאוטוטו תהיה כלה, מה שאומר שהסטנדאפיסט צריך להתכונן מספיק זמן מראש בשביל לכתוב בדיחות מותאמות, פאנצ'ים עסייסים שיהיו ועוד בקשות מראש. אבל בשביל שההופעה תהיה מותאמת אישית חשוב מאוד שתדעי שהתאמה שכזו עולה בדרך כלל יותר, כי אחרי הכל לאמן יש זמן עבודה מראש בשביל לעשות את ההתאמות הנדרשות למופע ולכן, החלטתן שאתן רוצות התאמה אישית? בכייף, אבל חשוב שתדעו שהדבר עולה יותר וכמובן חשוב שתסגרו את מינימום חודש מראש על מנת שההכנות יתבצעו כראוי מהצד של הסטנדאפיסטים.

מיקום האירוע משפיע ועוד איך משפיע!

לא מעט שמזמינים אמן לאירוע פרטי שוכחים לרוב שהאמן הוא אדם אחד ואין שני לו, וכאשר מזמינים את אותו הסטנדאפיסט לאירוע שרחוק יחסית מאזור מגוריו (לרוב צפון או הדרום הרחוק) ייתכן מאוד וזה יכול ליצור מספר בעיות, כגון: עלות ההופעה שייתכן מאוד שבמקרה שכזה יהיה צורך לשלם קצת יותר בעבור נסיעות ודלק לאמן, או במקרה ולאותו הסטנדאפיסט יש הופעה נוספת באירוע אחר בארץ, מה שיצריך ממך לבצע מולו או אל מול מפיק האירוע את התיאומים הנדרשים בשביל שהאמן יגיע בזמן ולא יהיה עיקובים שיכולים לפגוע בחגיגה ולכן, הזמנת האמן לאירוע כמה שיותר מוקדם זה הצעד החכם והנבון לעשות בשביל לדעת בוודאות שהסטנדאפיסטים אותם בחרתם יגיעו למסיבה ויעשו שמח בלי חששות של עיקובים בזמנים או בעיות אחרות שיכולות לצוץ ולא חשבתן עליהם.

קרדיט יחצ

מיקרפון והגברה או מערכת בידורית קריוקי

נתחיל ונגיד שמיקרפון זה הכלי עבודה של הסטנדאפיסט, ישנם כאלו שחושבים שלאירועים קטנים אין צורך וחשיבות למיקרפון ורמקול מוגבר, אבל זו טעות ושגיאה שיכולה לעלות לכם באיכות המופע, ולמה אתם שואלים את עצמכם?! במופע החשיבות של האמן להיות רמה טונלית אחת מעל כולם בווליום ומשאר האנשים בחלל החדר הוא קריטי וחשוב בשביל לקבל את הסמכות שיש אמן שמופיע וצריך להתרכז בו, וכמובן גם בשביל שכולם ישמעו בצורה אחידה את האמן בכל אזורי חלל החדר ויהנו ממנו בלי הערות כאלו ואחרות, כגון: "לא שומעים, אפשר להגביר את הקול, מה אמרת?!, לא שמעתי?!", בקיצור…רוצות ליהנות מהופעה כמו שצריך? ארגנו לאירוע מערכת הגברה קטנה או בדקו עם האחראי של המקום האם קיים ברשותו מערכת קריוקי לשימוש האורחים, כמובן שחשוב לציין שישנם סטנדאפיסטים וסטנדאפיסטיות שמגיעים לאירועים שכאלו עם מערכת בידורית שלהם שבדרך כלל גם איכותית יותר בשל העובדה שזה כלי עבודה חשוב בעבור האמן, מומלץ לבדוק את הנקודה הזו ולא לפסוח עליה אם אתן רוצות ליהנות מהמופע כמו שצריך.

איך להזמין את הסטנדאפיט/ית להופעה

ידוע לנו שלפעמים זה קשה ליצור קשר עם טאלנט אהוב שאתם רוצים שיגיע להופיע באירוע שלכם, אבל תהיו רגועים כי בשביל להזמין הופעת סטנדאפ שכזו הדרך היא קלה ופשוטה, ראשית כל תמיד אתן יכולות לפנות לסטנדאפיסט המועדף עליכן שאתן רוצות שיגיע לאירוע, פנייה בפייסבוק או בעמוד האינסטגרם של האמן יכולה להיות דרך מעולה, עוד אופציה היא לפנות למפיקי אירועים פרטיים שיש להם את הקשר הישיר לכל האמנים בישראל, כמובן שחשוב לזכור שפנייה למפיק אירועים פרטים תהיה מלווה בעמלה שככל הנראה תייקר במקצת את מחיר ההופעה, והאופציה שמועדפת על מרבית אלו המזמינים הופעות זה לבצע השוואת מחירי סטנדאפיסטים לאירועים שיכולים לתת לכם אומדן מה יכול להתאים בעבור המסיבה שלכם, כמו למשל בפורטל סטנדאפיסט המתמחים בהשוואת מחירים של סטנדאפיסטים וקומיקאים, ויכולים בקלות לבצע בשבילכם התאמה מדוייקת בעבור סטנדאפ למסיבת רווקות, מומלץ בחום ושלא נפסיק לצחוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here