עוגת בר מצווה

0
1244
עוגה לבר מצווה מיוחדת
כל הזכויות שמורות לתמר רגב : http://www.tamaralhahar.co.il/

 

העולם היהודי מלא בשמחות, כן ירבו, ומי לא שמע על בר מצווה ללא עוגת בר מצווה. כמו כל נער  שהגיע לגיל המצוות, חגיגת בר המצווה היא אחד האירועים החשובים והמשמעותיים שאליו מצטרפת גם עוגת בר המצווה. איך היא תיראה ואיזה טעם יהיה, הכל נתון לבחירתכם. 

אכן, טרנד העוגות שהפכו ליצירות אומנות בפני עצמן ממש, הן הפכו לפריט חובה בכל אירוע. לעיתים קרובות העוגה המעוצבת הופכת לאחת האטרקציות המרכזיות בכל אירוע.

עוגות לבר מצווה

מה חשוב לדעת  ?

עוגות בר מצווה הפכו להיות עם השנים טרנד אופנתי שהולך ותופס תאוצה. ומשום שבר המצווה הוא אירוע שנחגג פעם אחת, מן הראוי שייזכר עם עוגה טובה בדרך הבאה:

  • בכל שנה עוגת בר מצווה מקבלת את הקטלוג שלה, לכל עודה יש עיצובים שונים.
  • המחירים לעוגת בר מצווה נעים בסביבות המאות שקלים, אך שוות כל שקל.
  • לשומרי המסורת ישנן עוגות בר מצווה כשרות למהדרין.
  • בר מצווה הוא אירוע שנחגג רק פעם אחת בחיים ולאורחים שלכם תהיה הזדמנות להכיר אתכם קצת יותר. תוכלו להגשים את החלומות של הילדים שלכם דרך העוגה, בין אם הוא אוהב לגלוש, אוהד קבוצת כדורגל או מתחבר לסמלי היהדות כמו תפילין, ציצית, וספר תורה, כל משאלה תוכלו להגשים ביום המיוחד שלו על גבי העוגה.

עוגת בר מצווה מעוצבת

בחירת הקונדיטור המעצב

לא כל קונדיטור שאופה עוגה, יודע ליצור על מנת להגיע ליצירת אומנות שכזו. בשביל זה צריך למצוא את הקונדיטור או הקונדיטורית שיש להם המגע, הגישה והניסיון בעיצוב עוגות שכאלה. בסטודיו של תמר על ההר, הקונדיטורית בעלת סטודיו הבוטיק הכשר לעוגות ומתוקים, יש את הניסיון הנדרש אותו רכשה מטובי המורים בארץ ובעולם, ומאז שנת 2005 זה מה שהיא עושה, אופה עוגות מעוצבות לכל אירוע משמח כמו עוגת בת מצווה ובר מצווה ללא ספק הוא אחד מהם. בסטודיו של תמר על ההר תוכלו למצוא אין ספור רעיונות לעוגות בר מצווה שרק תעלו על דעתכם, תמר תיצור במיוחד עבורכם את עוגת הבר מצווה המקורית שלכם. אם אינכם יודעים את הכיוון, תמר תעזור לכם לעצב את עוגת בר המצווה במיוחד לפי החלום שלכם, פנו אליה לייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here