פעילויות חינוכיות שוברות שגרה

0
1458
פעילויות חינוכיות שוברות שגרה
קרדיט: מקדמיה

בתור אנשי חינוך אתם מחפשים כל הזמן דרכים להפוך את חוויית הלמידה לעוצמתית ומהנה הרבה יותר – כמו גם יעילה מבחינת החומר הלימודי. כיום ישנן תכניות כמו זו שמציעה מקדמיה – חינוך עם שוקולד; מיזם שמאפשר לכם להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש וליצור יש מעין חוויה חינוכית להורים ולילדים.

אירועים מיוחדים למגזר הדתי

בת המצווה הוא אירוע מאוד מרגש בחייה של כל נערה ולכן אתם רוצים להעניק לה חוויה בלתי נשכחת עם המשפחה הקרובה והחברות. יצירת חומר חינוכי עבור הפעלות לבת מצווה דתית עשויה להיות מטלה מורכבת מאוד, אם אתם לא משתמשים בכלים הנכונים. חשוב מאוד לשים לב להבדל בין האוכלוסייה הכללית לבין המגזר הדתי וליצור תוכן בעל ערך, אשר ידבר אל ליבן של הנערות הצעירות.

צבירת ידע – היא לא משימה בלתי אפשרית

אחת הדרכים המעניינות ביותר שקיימות כיום ויכולות לשנות משמעותית את תפיסת הלמידה של נערים, נערות ואפילו הורים היא למידה בשילוב עזרים טכנולוגים. קיימות מגוון רחב של אפשרויות ליצירת חידון אינטראקטיבי, בזכותן תוכלו לשבות את לב הקהל שלכם בהפעלה שתעזור להם להרחיב את תחומי הידע. על ידי שימוש בצוות מנחים אנרגטיים, תכנים מעשירים, ותצוגה מנצחת אתם יכולים להפוך כל אירוע רב משתתפים למשחק חוויתי עם חידונים ברמות קושי משתנות, אשר מתאים לאירועים משפחתיים, קהילתיים וגם בית ספריים.

ערבי פעילות שמתאימים לכולם

חשוב לזכור שבסופו של דבר אתם אנשי חינוך, ואתם רוצים להעביר תכנים ברמה גבוהה מאוד אשר יאתגרו את הילדים, ויגרמו להם להתעניין בנעשה במרחב הפעילות. יחד עם זאת אתם יכולים לשבור את השגרה ולערב גם את ההורים בתוכנית החינוכית שלכם. בתי ספר רבים בוחרים לשלב במסגרת ערב הורים פעילות מגוונת ומעשירה.

פעילויות אלו כוללות, למשל, תוכנית קליקרים. ההורים מתחרים בקבוצות ויכולים לקבל המחשה ברורה לתהליך הלמידה שחווים הילדים בסדנאות. כך ניתן לרתום גם את ההורים לטובת המאמץ החינוכי המשותף ולגרום להם לקחת חלק בחיי הקהילה של בית הספר בצורה אקטיבית לאורך השנה. התוצאות לא יאחרו לבוא ואת השיפור ביכולות הלמידה אתם תראו בצורה ברורה.

תוכנית מקדמיה – חינוך עם שוקולד היא תוכנית אשר כל מטרתה היא ליצור תוכן חינוכי מקצועי בהגשה מיוחדת ושונה. אנו מפיקים סדנאות, פעילויות ואירועים סביב כל עולם תוכן. האירועים שלנו מלאים בתכנים מעשירים וערכיים, אשר מתאימים לילדים בגילאים שונים כמו גם למבוגרים. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה – 04-6101161.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here