קייטרינג לבר מצווה שמתאים את עצמו לגדולים ולקטנים

0
841
קייטרינג לבר מצווה שמתאים את עצמו לגדולים ולקטנים
קרדיט FREEPIK

אחד המאפיינים הבולטים של בר מצווה הוא הרכב הגילאים המגוון, החל מילדים קטנים דרך בני נוער ועד להורים ולסבים, כאשר הדגש הוא פעמים רבות על חבריו של בעל השמחה. לכן את האירוע צריך להתאים למגוון רחב של גילאים והעדפות כדי שכולם יצאו מרוצים, ולשם כך יש להתארגן ולהיערך בצורה מתאימה כאשר לקייטרינג הנבחר יש השפעה רבה על האווירה והתנהלות החגיגה.

קייטרינג אסאדו נותן מענה מצוין

כידוע, ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג לבר מצווה ואחד מהם הוא קייטרינג אסאדו כמו שמציעה חברת meats n’sweets עם ארוחה ברזילאית בסגנון RODIZIO. מדובר בארוחה הכוללת נתחים הנצלים בשיטה מיוחדת במשך שעות ונפרסים בעמדות חיתוך לעיני האורחים. את הבשרים מגישים מלצרים שמסתובבים בין האורחים על גבי פלטות עץ, התורמות לשמירה על הטעמים, וכמו כן ישנו מזנון סלטים ולחמים ועוד מגוון רחב של מנות המוגשות לאורך זמן ובלי הגבלה או זמנים מוגדרים לארוחות, מה שמוביל לאירוע בלתי פורמלי וזורם.

בקייטרינג כזה כל אחד יכול ליהנות מהאווירה שמתאימה לו, כאשר הילדים ובני הנוער זוכים למנות טעימות ואהובות ויכולים להרגיש חופשי להסתובב במתחם, לצחוק, לרקוד ולשמוח אחד עם השני. גם המבוגרים יכולים להרגיש משוחררים באווירה זורמת ונעימה, לשבת ליד השולחנות או להסתובב ולהיפגש אחד עם השני. ועוד יתרון חשוב של קייטרינג אסאדו כזה הוא שהקייטרינג עצמו הופך לאטרקציה באירוע, בזכות גריל ענק עם ניחוחות מגרים שמרחפים ממנו אל המתחם כולו, והאפשרות לבוא ולצפות במלאכתם של אנשי הצוות הצולים את הבשרים.

כך הקייטרינג משתלב באופן נהדר באירוע וגם מאפשר גמישות רבה מבחינת הרצונות של בעלי השמחה. למשל, את הקייטרינג הזה ניתן להכין בכל מקום, בין אם מתכננים אירוע בר מצווה ליד בריכה, בחיק הטבע או בכל מקום אחר. הקייטרינג גם יודע להתאים את עצמו לילדים הקטנים ולהציע מנות שהם אוהבים במיוחד, וזאת לצד המנות הבשריות שהן ברמה הגבוהה ביותר בתחום וממש מהוות מעדני גורמה עבור מבוגרים בעלי טעם יותר מתוחכם.

בשיחה המקדימה עם מנהלי חברת הקייטרינג תוכלו לקבל טיפים רבים להפקת אירוע בר מצווה מוצלח, לספר על החלומות והחזון שלכם, בעוד אנשי הצוות ידעו להתאים את עצמם לכל קונספט ולכל אווירה מבוקשת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here