קייטרינג לבר מצווה

0
1386
קייטרינג לבר מצווה
מקור pixabay

בר מצווה הוא אחד מהאירועים המרגשים שחווים בחיים הן הילד והן המשפחה, זהו אירוע משמעותי ביותר, בו מציינים את שלב המעבר של הילד מעולם הילדות לעולם של הבוגרים דרך טקס העלייה לתורה.

האירוע מלווה בהכנות רבות הכוללות לימודים עם הרב לפני העלייה לתורה, יש כאלו הבוחרים לעשות צילומים מיוחדים וכמובן יום העלייה לתורה עצמו שהוא יום מרגש ביותר, ולא לשכוח את האירוע  המיועד לרוב למשפחה ולחברים בין אם מתקיים ביום העלייה לתורה ובין אם בזמן אחר.

למה כדאי לקחת קייטרינג לאירוע בר המצווה?

כמו באירועים רבים בחיים, חתונה, ברית מילה וכדומה, גם בר המצווה מהווה אירוע או משפחות רבות בוחרות לחגוג אותו  על ידי קיום אירוע למשפחה ולחברים, אירוע הכולל בין היתר ארוחה. בין אם מדובר באירוע מצומצם בבית, באולם או בגן, לאוכל קיימת חשיבות רבה וכל אחד רוצה שהאורחים שלו ייהנו מאוכל טעים, מגוון וייחודי, אירוע שיהפוך לחוויה בלתי נשכחת גם לנער וגם לאורחים.

פעמים רבות משלבים באירוע מצגת כלשהי או סרט, נאומים ולעיתים הפעלות מיוחדות מה שדורש פעמים רבות הכנות טרם האירוע והתעסקות נוספת במהלך האירוע עצמו.

כדי שתוכלו באמת ליהנות מהאירוע שלכם ולא להיות עסוקים בסידור השולחנות, הוצאה של מנות, פינוי כלים, דאגה למשקאות וכדומה, כדי שתהיו מרוכזים אך ורק באירוע, באורחים, בנער החוגג ובפעילויות השונות שמלוות את האירוע, כדאי מאוד שתתנו לחברת קייטרינג את ניהול הצד הקולינרי של האירוע. כאשר מאפשרים לחברה בעלת ניסיון וידע לנהל את הפן של האוכל והשתייה אתם מפנים את עצמכם להיות פשוט חלק מהאורחים וליהנות מהאירוע עצמו.

איך לבחור את הקייטרינג לבר המצווה?

כאשר באים לבחור קייטרינג לבר מצווה חשוב לבחור חברת קייטרינג בעלת ניסיון, אשר יודעת לתת מענה לקהל מגוון ולצרכים שונים, חברה אשר יודעת להתאים את התפריט שלה לצרכים האישיים של כל אירוע הן מבחינת העדפות המזון והן מבחינה תקציבית. לא פחות חשוב זה לבחור חברה אשר מציעה אוכל מיוחד, המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים כמו קייטרינג מאסטר מיט, אשר מביא לכם עולם שלם של טעמים, מנות מיוחדות וייחודיות המתאימות לכל אירוע קטן כגדול, קייטרינג המתמחה בבשר איכותי ומיוחד ביותר. בין אם מדובר באירוע לכמות מצומצמת של אורחים ובין אם מדובר באירוע של מאות אורחים, קייטרינג מאסטר מיט יתנו לכם את המענה המושלם לאירוע שלכם. מנות בשר מיוחדות, מגוון עצום של מנות ראשונות, סלטים ותוספות, קינוחים וכמובן שתיה, אפשרות לדוכני מזון מיוחדים ולא טריוויאליים, בחירה בין הגשה בצורה של בופה או הגשה לשולחן וכמובן מנות המתאימות גם לאורחים צמחונים וגם לבעלי רגישויות שונות, ולא לשכוח מנות המתאימות לילדים, שכן באירוע של בר מצוה חלק מהאורחים הוא ילדים, אשר הטעם שלהם וההעדפות שלהם שונות לרוב ממה שמבוגרים אוהבים ומעדיפים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here