אולם לחינה במרכז- מה בתפריט?

0
316
אולם לחינה במרכז
קרדיט: angusevents.co.il

אולם לחינה במרכז – מסעדת אנגוס

מזל טוב! אתם ממש בקרוב מתחתנים! יחד עם כל השמחה וההתרגשות לקראת האירוע הקרב ובא, יש דברים נוספים שעליכם לתכנן, כמו אולם חתונה, מקום לקיים בו מסיבת רווקות, אולם לחינה במרכז ועוד. אחד האירועים המרגשים הוא החינה, היות וזוהי מסורת ארוכת שנים אצל עדות המזרח שהיא משלבת המון כיף ותרבות. באירוע חינה בדרך כלל יש אוכל מאוד טעים ואווירה טובה ושמחה. אם אתם מחפשים מקום לחגוג בו את אירוע החינה שלכם שיהיה באווירה טובה ובכיף, אנחנו מסעדת אנגוס מבטיחים לתת לכם חוויה של אירוע חינה בלתי נשכחת!

באנגוס, מסעדה לאירועים המספק אולם לחינה במרכז, אין סיכוי שתישארו רעבים. אנחנו מגישים מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות וכמובן גם קינוחים. כמוכן, אם תרצו תוכלו להגיש לאורחים אוכל איך שהם נכנסים לאולם האירועים, למשל מיני בורגר, פלטת ירקות, נאצ'וס מקסיקני, עוף בטמפורה ועוד.  למנות הפתיחה, בסגנון 'פתיחת שולחן', תוכלו למצוא מאפה מרוקאי לחם פרנה, טחינה ביתית, חציל ויאטנמי, קרפצ'ו חציל, עגבניות שוק ועוד. אחרי שנפתח לכם התאבון, תוכלו למצוא אצלנו מנות ראשונות כמו קדירת השף, צ'וריסוס קצבים, פיש& צ'יפס, שמפיניון קריספי, קבב אנטריקוט ועוד. רגע לפני שנגמר לכם המקום, יגיעו המנות העיקריות, למשל אמנון טוסקנה, סטייק אסאדו, פרגית חמוץ מתוק חריף, אמנון קראסט, בקר צרפתי מסורתי ועוד. לצמחונים וטבעונים, המנה העיקרית תהיה פלפל ממולא אורז וירקות ברוטב מתקתק. לפני שתלכו הביתה, יגיעו שלל הקינוחים המשתנים שלנו שתהיו בטוחים שאתם והאורחים לא תוכלו להפסיק לאכול.

הבחירה שלי- מסעדת אנגוס

כשחושבים על אולם לחינה במרכז, אין ספק שחושבים על מסעדת אנגוס. מסעדת אנגוס היא מסעדה בשרית כשרה, המציעה אפשרויות לכל סוגי הכשרויות, כך שהיא מתאימה גם לקהל מסורתי וכן לקהל חילוני. המסעדה נגישה גם לרגישים ללקטוז וגלוטן, צמחונים וטבעונים. יש מגוון של אפשרויות למנות מכל הסוגים, כך שתוכלו לבנות תפריט על פי טעמכם האישי. המסעדה ממוקמת בפארק המדע בנס ציונה, צמוד לרחובות, כך שבאזור יש שפע של חנייה וניתן למצוא את המסעדה בקלות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here