איך בוחרים אוהלים גדולים?

0
296
credit PIXABAY

כיום כל סופרמרקט עירוני מציע אוהלים למכירה, זה מרגיש כאילו כולם עושים קמפינג בסלון. האמת היא שהשימוש העיקרי באוהלים בישראל הוא בפסטיבלים ואירועים גדולים, שהמדינה הקטנה שלנו התברכה בהם. ובכל זאת, ישנו תחום שלם שבו אוהלים משמשים לצרכים יותר, איך נאמר, גדולים.

אוהלים לאירועים הם אוהלים חזקים, עמידים, רחבים, שנועדו להציע מענה לדרישות שונות ומגוונות לאירועים רבים. אם אתם מחפשים פיתרון קבוע בצורה של אוהל ענק ופרטי משלכם, לקנות אוהל מקצועי זה בהחלט מהלך נבון. היתרונות רבים, והפתרונות ניתנים להתאמה. אבל איך בעצם בוחרים את האוהל הנכון?

בחירת אוהל לצרכים שלכם:

  1. האם בכלל כדאי לקנות? ישנם מצבים בהם משתלם יותר לשכור אוהל מאשר לקנות אוהל. אם אתם עושים אירוע חד-פעמי, או שאתם צריכים פיתרון אחסון לפרק זמן מוגבל, קצר וידוע מראש, אולי עדיף לשכור אוהל.
  2. איזה אוהל אתם צריכים? אם הבנתם כי רכישה של אוהל משלכם זה המהלך הנכון, תתחילו לפני הכול ברשימת הצרכים שלכם. אתם צריכים לדעת –
  • מה הגודל שאתם צריכים – המידות, אורך רוחב וגובה
  • האם הוא נייד או נייח – אם אתם מתכוונים לפרק ולהקים את האוהל במקומות שונים או להציב אותו במקום קבוע
  • מה הציוד שתצטרכו בפנים – משולחנות ועד מיזוג אוויר
  • איפה האוהל ימוקם – חשוף לרוח ולשמש, על גבעה או במישור, בחצר בית או בכל מקום אחר
  • האם הוא ישמש לפעילות שוטפת או למחסן לציוד למשל.
  1. איך לבחור את האוהל עצמו? כאשר רשימת הצרכים שלכם ברורה לגמרי, הדרך הטובה ביותר להתקדם היא לקבל ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע שיודע להתאים את האוהל המושלם עבורכם. אוהלים שונים עשויים מחומרים שונים, ובעלי משקל שונה ועמידות שונה. אוהל שיהיה פתוח רק בחודשי החורף דורש יחס אחר ועשוי בצורה שונה מאשר אוהל שיהיה פתוח רק בחודשי הקיץ (כלומר לא יהיה חשוף לגשמים), או אוהל שניצב איתן לאורך כל חודשי השנה, ופוגש את כל סוגי מזג האוויר.
  2. התאמה בין צרכים לתקציב – אוהלים גדולים יכולים לנוע על סקלת מחירים רחבה. זה תלוי בכל מיני גורמים, ולא רק בגודל, אך בסופו של דבר, כאשר קונים אוהל, ממש כמו שקונים בית, צריך להתאים את התקציב לצרכים. שוב, בשביל זה כדאי לעבוד מול איש מקצוע שידע להתאים את האוהל לא רק לצרכים שלכם, אלא גם לכיס שלכם.

לסיכום:

אוהלים למכירה יש הרבה, אבל את האוהל המושלם עבורכם תצטרכו לבחור עם עזרה מאדם שזוהי עבודתו. אוהל יכול להיות פיתרון מושלם לכל מי שצריך מקום איחסון או כל מי שמפיק אירועים, אך בעוד שאתם מתמחים במה שאתם עושים, תרשו לאנשי מקצוע שמתמחים באוהלים לתמוך בכם. אצל חברת אוהלי ישראל – אתר הבית הוא הפתח לכל הידע והרעיונות שאתם צריכים כדי למצוא את הפיתרון הנכון לכם.