איך בוחרים את האביזרים הנכונים לחגיגה מושלמת?

0
477
קרדיט FREEPIK

אם יום ההולדת של בנכם בתכם מתקרבים אתם בוודאי מעוניינים לערוך חגיגת יום הולדת קסומה שעוד תשאיר אחריה זיכרונות יפים. אחד האלמנטים שעוזרים ליצור את הקסם הם הקישוטים כמו דגלונים, קישוטי תלייה, קישוטי שולחן, מפות ומפיות, שרשראות, כתרים וזרים לראש, קונפטי, קופסאות ושקיות, פינייטה, בלונים ועוד. בשורות הבאות נראה כיצד לבחור את הקישוטים הנכונים לחגיגת יום ההולדת הבאה. 

קישוטים לפי נושא

לפני בחירת אביזרים ליום הולדת צריך כמובן לבחור את הקונספט שיוביל את החגיגה, כי מטבע הדברים יהיה הרבה יותר קל לבחור קישוטים לקונספט שאתם כבר יודעים מהו, למשל יום הולדת חיות, פיות, מיקי מאוס, חד קרן, חלל וכדומה. הבחירה של הקונספט למעשה תשפיע על כל מהלך יום ההולדת החל בבחירת התכנים וההפעלות ועד לאביזרים והקישוטים.

בנוסף בחירת הקונספט תשפיע מאוד על הצבעים המתאימים לנושא של המסיבה ועל האווירה. למשל במסיבות יום הולדת של בנות מתאימים יותר גוונים של ורוד ולמסיבות של בנים גוונים של כחול, מסיבת מיקי מאוס מאופיינת בגוונים של צהוב ואדום, ומסיבת גיבורי על בגוונים מטאליים של שחור, צהוב ואדום. מצד שני מסיבת ג׳ונגל מאופיינת בגוונים של ירוק ונגיעות חזקות של צבעים כמו כחול, כתום ואדום, ואילו במסיבת חלל משלבים שחור מטאלי ולבן עם נצנוצים.

בחירה של קישוטים ליום הולדת

אז אחרי שיש קונספט וצבעים אפשר לבחור את הקישוטים בגוונים המתאימים. למשל אם החלטתם לערוך מסיבת קרקס אפשר לבחור צלחות חד פעמיות בצורת אוהל קרקס, למסיבת קשת בענן אפשר לבחור צלחות עם הדפסים של קשת, למסיבת פרפרים מסכות פרפר מנייר וכדומה. כמו כן אפשר לבחור קישוטים כמו כרזות יום הולדת בסגנונות שונים, כתרים שמתאימים למסיבת פיות, מוצרי אווירה, נרות מעוצבים ומיוחדים וכדומה.

שימו לב שיש להתחשב בכמות הילדים המוזמנת למסיבה שכן היא מכתיבה את כמות המוצרים כמו כובעים, כלים חד פעמיים ומארזי מתנה. בנוסף שימו לב לעלות של קישוטים ואביזרים כך שתתאים למסגרת התקציב שעליה החלטתם. מעבר לכך, לכל אורך הדרך מומלץ לשתף את בעל השמחה בהחלטות ובפרט בבחירת הקונספט. כדי שלא לחזור על דברים שכבר נעשו, כדאי לבדוק עם הילד והורים של חברים לכיתה באיזה קונספט היו המסיבות האחרונות, וכך תשמרו על מקוריות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here