דברים שחשוב לדעת כאשר תרצו להזמין קייטרינג ליום הולדת

0
4760
דברים שחשוב לדעת כאשר תרצו להזמין קייטרינג ליום הולדת

טרו טרו טרו אה אה אה, יום הולדת הנה בא. איזה כיף שמגיע היום המיוחד הזה. פעם בשנה אנו חוגגים לעצמנו או ליקירינו  את היום בו הגחנו לאוויר העולם. השמחה רבה ורובנו מציינים זאת באירוע מרגש. חלקנו נצא למסעדה טובה, חלקנו לפיקניק ואולי אפילו למסיבה טובה ולפעמים נעדיף לארח בביתנו את החברים והקרובים. במידה והשנה החלטנו לארח בבית אנו נדאג כמובן לכיבוד קל ושתיה כי אנחנו יודעים איך לארח… ואין דרך יותר טובה מאשר הזמנת קייטרינג משובח לשדרוג האירוע.

אז החלטנו להזמין קייטרינג ליום הולדת, אבל איך נדע איזה סוג של קייטרינג, מה יהיה סוגר האוכל ואיך נעשה זאת בצורה שתגרום לאורחים הנעה מרבית? לפני שניגש בכלל למשימה אנו נדאג שהזמנת האורחים תהיה מתוזמנת נכון. הזמנה מוקדמת מדי של הרבה זמן לפני האירוע תוכל לגרום לאנשים לשכוח ולפספס אותו בעוד שהזמנה מאוחרת מידיי וסיכוי סביר שהם עשו כבר תכניות אחרות. אנו ממליצים להזמין אותם שלושה שבועות לפני ולתזכרם כשבוע מראש. וניגש למנה העיקרית, לקייטרינג עצמו:

חוקי הזהב לאירוע מוצלח

  • ודאו שהקייטרינג המוגש הינו כשר, אמנם אתם לרוב תכירו את האורחים ותדעו מי מוזמן, אך לפעמים יכולים אנשים להגיע עם בני ובנות זוגם או שהתחילו תהליך התחזקות, לכן כדאי ללכת על הצד הבטוח.
  • עשו שיעורי בית וחקרו מספר חברות קייטרינג. כיום, בעידן הרשתות החברתיות ניתן בקלות לבקש ברשת המלצות מחברים שכבר שכרו את שירותיה של חברת ההסעדה או פשוט לקרוא המלצות של גולשים אחרים. ביחד עם זאת, כנסו לאתרי הקייטרינג עצמם, קראו את התפריט וצפו בעצמכם בצילומי המנות ואופן הגשתן.
  • לאנשים שונים ישנו טעם שונה באוכל אותו הם אוהבים. מגמה הולכת וגוברת בזמן האחרון היא של הגשת מגשי אירוח. כאשר בוחרים באופציה זו ניתן יהיה לשלב כמה מגוון סוגים רחב של מנות כך כל אורח יבוא על סיפוקו. את אופן ההגשה תוכלו לבחור על ידי בופה בהגשה עצמית או מלצרים אשר יסתובבו בין האורחים.

אם אתה ממש אוהב את אורחיך…

חברת ARTASTE בניצוחו של המייסד והבעלים יניב שבח, שף קונדיטור בעל מגע הקסם מתמחה בקייטרינג חלבי בכלל ובמגשי האירוח בכלל. תוכלו ליהנות מתפריט עשיר של מגוון מנות משובחות בכל הטעמים ומכל הסוגים. תפריטי מלוחים, סלטים ואף תפריט המותאם לטבעונים. אבל הדובדבן שבקצפת הוא תפריט המתוקים שבניגוד לקייטרינג בשרי, הקינוחים בו עשויים שוקולד אמיתי ולא פרווה. כי עם כל הכבוד לפרווה, אין על הדבר האמתי. פנו אלינו ונשמח לתכנן לכם אירוע בלתי נשכח שעוד ידובר בו רבות גם לאחר שיסתיים. שיהיה הרבה מזל טוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here