יום הולדת לפי קונספט

0
911
יום הולדת לפי קונספט
קרדיט FREEPIK

בשנים האחרונות בולט הטרנד של ימי הולדת לפי קונספט, בעיקר עבור ילדים בגילאים צעירים הכוונה היא לימי הולדת שמתרכזים סביב נושא מסוים כמו למשל גיבורי על, דמויות מצוירות, דינוזאורים וכדומה. בשורות הבאות נביא שתי דוגמאות של ימי הולדת כאלו ונסביר איך מארגנים אותם כך שייצרו את האווירה הרצויה.

כמובן שארגון יום הולדת מתחיל בבחירת הקונספט וזאת לפי עולמו של הילד ותחומי העניין שלו, כך שהבחירה צריכה להיעשות בעצה אחת עם הילד כאשר אתם בודקים איתו את האפשרויות ועוזרים לו לחשוב. בתוך כך כדאי גם להתחשב בעונת השנה ולהבין האם מדובר בקונספט שניתן ליישם אותו בחוץ או במקום מקורה לפי הטמפרטורות, הצל הגנה מרוח וגשם. מעבר לכך הקונספט יעבור כשתי והערב בכל תכני יום ההולדת לרבות ההפעלות שתבחרו לעשות, הקישוטים, כלי האוכל, הכוסות, הבלונים, הכיבוד וכן הלאה.

שתי דוגמאות לימי הולדת לפי קונספט

על מנת לסבר את האוזן נביא את שתי דוגמאות. הראשונה היא יום הולדת דינוזאורים, חיות גדולות ומסתוריות האהובות על בנים ובנות בכל גיל. אם הילד או הילדה מתחברים לקונספט הזה אפשר להתחיל לארגן לו מסיבה מתאימה. לשם כך ניתן למשל לארגן את שולחן יום ההולדת עם צלחות אישיות בעלות הדפסים של דינוזאורים קטנים, כוסות עם הדפסות של אותם דינוזאורים רק גדולים יותר, צלחות הגשה גדולות עם הדפסי דינוזאורים צבעוניים, צלחות מנייר ידידותי לסביבה המעוצבות בסגנון איור איכותי, מפיות של דינוזאורים ועוד.

בנוסף ניתן לחלק לילדים כובעי יום הולדת צבעוניים דינוזאורים, שקיות הפתעות בצורה של דינוזאורים, בלונים עם הכיתוב של "שאגה", שלט יום הולדת שמח המעוצב עם דינוזאורים פראיים כמו שיש בפארק היורה, קונפטי אשמח של דינוזאורים ועוד. אפשר גם להכין עוגה בצורה של דינוזאורים, להכין מבעוד מועד פעילויות כמו חידונים על דינוזאורים, הופעות בנושא צפייה בסרט דינוזאורים שילדים אוהבים, לאפר את הפנים בצבעי הסוואה ועוד.

עוד קונספט שהרבה ילדים אוהבים הוא יום הולדת מיקי מאוס. גם כאן אפשר לארגן צלחות וכוסות מיקי מאוס בצבעי שחור ואדום שעליהן העיניים של העכבר המפורסם, מארז שקיות נייר עם איורים של מיקי מאוס לקישוט השולחן ולמילוי בממתקים, לאנץ' בוקס באותו הסגנון, קופסאות מעוצבות להגשת פופקורן ומפיות מעוצבות בצורת מיקי מאוס, בלונים, שרשראות מעוצבות באותה צורה ועוד שלל קישוטים בסגנון זה.

לכך מצטרפות הפעלות מתאימות, למשל מאפרת פנים שהופכת את הילדים לדמות מיקי מאוס, מעצב בלונים היוצר דמויות מיקי מאוס וחברים כמו פלוטו, אפשר להכין מאכלים שדומים למיקי מאוס, להכין דפי צביעה מיקי מאוס וכן הלאה.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here