כיבוד לפגישת הנהלה? דירקטוריון? אורחים חשובים? מגשי אירוח זה הפתרון

0
821
בכל מפגש עסקי, בוודאי כשמדובר בפגישת הנהלה, דירקטוריון, מפגש עם משקיעים פוטנציאליים או אורחים חשובים אחרים מהארץ ומחו\
קרדיט יחצ

בכל מפגש עסקי, בוודאי כשמדובר בפגישת הנהלה, דירקטוריון, מפגש עם משקיעים פוטנציאליים או אורחים חשובים אחרים מהארץ ומחו"ל, צריך לחשוב על מה נדון במפגש, אילו נושאים יעלו ואילו לא, היכן הוא יתנהל וכמה זמן הוא יימשך. בהתאם לכל זה, צריך להתכונן לזמן המפגש, על מנת שלא ייחסר דבר למשתתפים בו.

בין היתר, אחד הדברים החשובים שצריך להתייחס אליהם הוא איזה כיבוד להגיש במהלך המפגש. מאחר והרבה פעמים מדובר על מפגש בעל משמעות, עלינו לשים על כך דגש מיוחד, בשביל שהאורחים שלנו באמת יוכלו ליהנות מכיבוד מתאים.

עלינו להתייחס להיבטים שונים בהקשר זה, למשל, לעובדה שמדובר לעיתים במפגש שנערך מספר שעות ולכן הכמות והאיכות צריכות להיות בהתאם, לכך שמדובר על מפגש "יוקרתי" ולכן אנחנו לא יכולים להסתפק בהגשת מנות סטנדרטיות, וכן עלינו להתייחס לאופי המפגש וכיצד הוא נערך, בשביל שהאורחים יוכלו לאכול בצורה מסודרת ונוחה.

הפתרון הטוב ביותר מבחינתנו, הם מגשי אירוח. אנחנו יכולים להזמין לקראת הפגישה המיועדת מגשים הכוללים מנות שונות, וכך המשתתפים יוכלו לבחור מביניהן, מה לאכול ומה לא. הכמות והמגוון, יאפשרו לכל אחד מהמשתתפים למצוא דברים שמוצאים חן בעיניו.

איך מזמינים מגשי אירוח לפגישות מסוג זה

לפני שנתייחס לשאלה אילו מגשי אירוח אנחנו יכולים להזמין, חשוב להדגיש שתי נקודות מהותיות.

ראשית, מאחר ומדובר על מפגש יוקרתי, אפילו אם הוא נערך על בסיס קבוע (דוגמא פגישת הנהלה), עדיין חשוב להקפיד על איכות המנות, חומרי הגלם מהם הן עשויות, העיצוב של המגשים ועוד. לכן, אנחנו לא יכולים להזמין מגשי אירוח מכל חברה ולא מכל סוג.

שנית, חשוב מאוד שהכל יהיה מסודר ומוכן לפני המפגש או לפחות, שבזמן הפגישה יהיה מי שידאג לסדר את כל המגשים במקום המיועד בו הנוכחים אמורים לסעוד. כך הם יוכלו לצאת להפסקה בזמן וליהנות מהאוכל המוצע להם.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מגשי אירוח וניתן להזמין אותם על בסיס סוג הפגישה והמועד בו היא נערכת. אנחנו יכולים למצוא מגשים שמתאימים לבוקר, צהריים, ערב, על פי הצרכים שלנו

בין היתר, אנחנו יכולים למצוא מגשי אירוח שכוללים כריכים, קישים, מאפים, סלטים כולל סלט אישי לכל נוכח, פירות כולל כוס פירות אישי, קינוחים, מעדנים ועוד. אפשר גם להזמין מגשי אירוח ללא גלוטן או מגשי אירוח טבעוניים למי שאיננו צורך מוצרי חלב ומוצרים אחרים מן החי.

על מנת שכל הנוכחים יוכלו ליהנות מהמנות המוצעות, יש לוודא שהמנות כשרות, וכאמור חשוב להקפיד על כך שיהיה מבחר גדול ומגוון, בשביל שכל נוכח יוכל לבחור מספר מנות וכן כל אחד יכול להחליט אילו מבין המנות המוצעות לו, מוצאת חן בעיניו ועונה לטעם שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here