כך תארגנו חתונת קונספט ייחודית ויפיפייה

0
652
כך תארגנו חתונת קונספט ייחודית ויפיפייה
קרדיט: avi-tubi.com

כידוע לכולם שוק החתונות בישראל רק הולך ומתעצם, כל חתונה מתיימרת להיות החתונה היפה, הייחודית והמושקעת ביותר שהאורחים אי פעם ראו. למעשה די ראינו כבר כמעט הכל, בין אם מדובר בחתונה הכוללת  זמר כניסה לחופה, כניסה לחופה עם סוסים, זיקוקים, רקדניות, נגני כינור ועוד. אז איך בכל זאת ניתן לחדש ולארגן חתונה ייחודית, מעניינת, יפה ומרשימה בעידן השפע של ימינו? התשובה לכך היא ארגון חתונת קונספט. מה כוונה בחתונת קונספט? הכוונה היא לחתונה בעלת סגנון וקו אחיד ומיוחד במתבטא במגוון אלמנטים שונים באירוע. כך למעשה נוצרת אווירה ייחודית ומרשימה. במאמר זה נסביר כיצד ניתן לארגן חתונת קונספט ייחודית ומרשימה.

דגשים לארגון חתונת קונספט

בחירת הקונספט- ראשית עליכם לבחור בקונספט ייחודי ששניכם מתחברים ואוהבים אותו. כך למשל זוג אשר אוהב נופשים וחופשות יבחר בחתונה בסגנון יווני, זוג אשר מתחבר לטבע יבחר בחתונה  בסגנון טרופי, וכדומה.

עיצוב אחיד- ראשית יש ליצור שפה עיצובית באירוע בסגנון הקונספט הנבחר. עיצוב הקונספט יתבטא בהזמנות החתונה, בסידור השולחנות והקישוטים בו, בשלט הכניסה לאירוע ועוד. כך למשל חתונה בקונספט דיסני תכלול הזמנות חתונה ושלט כניסה בכיתוב דיסני, קישוטי שולחן הכוללים דמויות דיסני ועוד.

אטרקציות התואמות את הקונספט- רצוי ומומלץ לשלב אטרקציות התואמות את הקונספט כמו למשל בובות רוקדות של דמיות דיסני בחתונה בעלת קונספט מסוג זה, רקדניות הוואי בחתונה בסגנון טרופי, להקה יוונית לאירועים בחתונה בסגנון יווני, ועוד.

דוכן אוכל או קינוחים התואם את הקונספט- מומלץ ורצוי לשלב דוכן אוכל אחד או דוכן קינוחים התואם את קונספט החתונה, כך למשל ניתן לשלב דוכן שתייה יווני הכולל משקאות כגון אוזו, דוכן פירות טרופים בחתונה בעלת סגנון טרופי וכדומה.

 

מחפשים אחר זמר יווני לאירועים?

אם הנכם מחפשים אחר זמר לאירוע קונספט בסגנון יווני, רצוי ומומלץ כי תכירו את אבי טובי. אבי הינו זמר ישראלי יווני העוסק בתחום למעלה מ- 15 שנה. לפרטים ומידע נוסף תוכלו ליצור קשר באמצעות מספר הטלפון : 050-6980701 .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here