לגוון ולשדרג ארוחות בימי חול, שבתות ואירועים

0
404
קרדיט Canva

עם שגרת החיים הלחוצה שלנו היום, מהבית לעבודה ומהעבודה לבית, בישול של ארוחות מושקעות הוא משהו שנדחק הצידה. לרובנו אין את הכוח ואת הזמן להכין ארוחות מגוונות ואנו עושים שימוש בלא מעט אוכל מוכן קפוא: שניצלים קפואים, ירקות ועוד. אוכל מוכן של קייטרינג אותו מנהל שף מקצועי ומנוסה הוא כמובן ליגה אחרת מכל המנות או האוכל הקפוא שתמצאו בסופר. כאן מדובר על חומרי גלם טריים, בישול שנעשה ממש בסמוך להזמנה ובכלל המנות מכילות רכיבים טובים ובריאים. אם אתם גרים באזור השרון ומחפשים אוכל מוכן רמת השרון, שף אלון ראובן פור, בעל קייטרינג שף פרטי express ישמח לסדר לכם את השבוע עם מנות מעולות, מגוונות, בריאות וכמובן טעימות.

לסדר לכם את כל שישי שבת עם אוכל מוכן וטעים

כמובן שמה שמתאים לכל השבוע יכול להתאים מצוין גם לשישי שבת. כולנו אוהבים לאכול טוב בשישי שבת, להתפנק עם אוכל מושקע ומנות שלא נאכל כל השבוע. ארוחת שישי היא הזמן של כולם להיות יחד ולאכול ארוחה משותפת. עם זאת, כשאתם מכינים בעצמכם את הארוחה בשישי או במהלך השבת, אתם לא יכולים ליהנות מהארוחה עד הסוף, גם אם יש דברים שהכנתם מראש. הזמנת אוכל מוכן לשבת מקייטרינג איכותי שאתם מכירים וסומכים עליו הוא הדרך לא לוותר על ארוחה מושקעת, צבעונית וטעימה וגם לא לוותר על ישיבה כיפית עם המשפחה. אצל אלון ראובן פור תמצאו מנות מיוחדות לשבת מכל הסוגים, מנות המשלבות בין מסורת לבין הכנסת אלמנטים חדשים ומעניינים.

קייטרינג מעולה לחתונה בכל מקום

ומיום מיוחד כמו שבת נקפוץ ליום עוד יותר מיוחד, יום שהוא ייחודי עבור זוגות וגם עבור המשפחות שלהם: חתונה כמובן. היום רבים מעדיפים למצוא דרכים אלטרנטיביות לערוך את החתונה, דרכים שיכולות להיות גם חסכוניות יותר לעומת גן אירועים או אולם אם פועלים נכון. בין אם תבחרו בחתונה בטבע ביער, פארק או בכל לוקיישן קסום ובין אם החתונה נערכת אצלכם בחצר הבית, שף אלון ראובן פור מציע קייטרינג לחתונה עם שלל מנות לבחירתכם, קייטרינג בשרי, חלבי או טבעוני, עם מנות פינגר פוד רבות או מנות גדולות יותר, הכל בסגנון שאתם מכוונים אליו. אגב, גם אם אתם חוגגים באולם או גן, עדיין ניתן להזמין קייטרינג חיצוני ולא בהכרח ללכת עם זה שהגן מציע. כשתטעמו את המנות של אלון ראובן פור תדעו מיד שזה הקייטרינג המתאים לכם ביותר. חייגו אל השף > 052-3282470

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here