להזמין משלוח מחנות פרחים בירושלים

0
555
להזמין משלוח מחנות פרחים בירושלים
קרדיט FREEPIK

איך משמחים אדם אהוב? איך מעלים חיוך על פניה של אישה? שולחים זר פרחים!

חנויות פרחים בירושלים היא מראה די נפוץ. העיר משופעת בחנויות פרחים, חלקן חדשות ומודרניות, וחלקן ותיקות ומוכרות. גם מחוץ לעיר ניתן למצוא חנויות פרחים רבות המשרתות את פרוזדור ירושלים ואת מבשרת ציון והסביבה.

אם אתם ירושלמים, יש לכם בוודאי חנות פרחים פופולרית אצלה אתם אוהבים לקנות פרחים לשבת, או להזמין משלוח פרחים מפעם לפעם. אך מידי פעם תרצו להזמין משלוח פרחים ומתנות אשר החנות המוכרת אינה מציעה. 

לרבים מאזרחי ישראל יש קרובי משפחה הגרים בירושלים, ורבים מהישראלים הזקוקים לטיפול רפואי, מגיעים לאחד מבתי החולים המצוינים שבעיר. אם אתם גרים מחוץ להרי ירושלים, ואתם מחפשים חנות פרחים בירושלים המבצעת משלוחים, יכול להיות שתתקשו לבחור חנות אחת מבין המבחר הרב.

אז איך בוחרים חנות פרחים בירושלים לביצוע משלוח פרחים?

בחירת חנות פרחים בירושלים

מה עושים? ברור, נכנסים לגוגל. רושמים "חנות פרחים בירושלים", או "משלוחי פרחים בירושלים" בחיפוש, ומיד מקבלים המון תוצאות. אז בואו נעשה לכם קצת סדר-

הדבר הראשון שיופיע לכם בחיפוש הוא המודעות של החברות הגדולות, בדרך כלל רשתות המשתמשות בשירותן של חנויות מקומיות. זה לא אומר שהמודעות אינן מציעות שירות טוב, זה אומר שלא תוכלו לדעת מאיזו חנות פרחים בירושלים הגיעו הפרחים או ללמוד קצת יותר על איכות הפרחים והשירות.

הדבר השני שמופיע לכם בחיפוש שמות ומיקומים של חנויות פרחים על המפה של גוגל. זוהי דרך יותר אמינה לבחור חנות פרחים- משום שהיא גם מופיעה על המפה, וגם מופיע דירוג שלה לפי כוכבים, וניתן לקרוא ביקורות על החנות. אל תיבהלו מביקורות רעות- קראו אותן ולמדו כיצד בעלי החנות עונים ומתייחסים לביקורת. לעיתים קל לנו כלקוחות לרשום ביקורת נוקבת, ולעיתים לא פרופורציונלית על בעל העסק. כל בעל עסק לוקח את הביקורות האלה ברצינות, ומשתדל לתת מענה, או לפחות להציג בפני הגולשים את התמונה המלאה לסיבות הביקורת.

לאחר מכן יופיעו האתרים של החנויות או הספקים אשר הגיעו למקומות הראשונים בגוגל, בעיקר בגלל המוניטין, הזמן, והאמינות של החנות והאתר שלה. תוכלו לבחור בין האתרים, לראות את זרי הפרחים, וברוב המקרים גם להזמין מתנה, בלון, עציץ או שוקולד בצורה פשוטה, ולשלם עם כרטיס אשראי בצורה מאובטחת.

מה חשוב לזכור כשמזמינים משלוח מחנות פרחים בירושלים והסביבה?

גם חנויות פרחים בירושלים, וגם אלה שבמבשרת ציון שבהרי ירושלים, משרתות אזור גדול מאוד. ירושלים רבתי פרושה על הרים רבים, ושטחים נרחבים, ולכן לוקח זמן למשלוח להגיע. משלוח שמגיע 4 שעות מרגע שהזמנתם אינו זמן ארוך כל כך יחסית. לחנות הפרחים לוקח זמן לשזור את הזר, לתאם את השליח, ולהוציא את ההזמנה. בעיר פקקים רבים, וחנויות פרחים בירושלים או בסביבתה המכבדות את עצמן, לא תשלחנה זר פרחים בקטנוע היכול לעקוף את הפקקים. הזר יכול להיהרס, ואין מספיק מקום לכמות של זרים בארגז של הדו גלגלי.

דאגו לבחור את הפרחים לזר לפי העונה- לעיתים האתר של החנות לא מעודכן ומאפשר הזמנת צבעונים (טוליפים) בקיץ- למרות שהם לא זמינים בעונה זו.

אם אתם לא בטוחים במשהו- התקשרו לחנות. כמעט כל בעלי חנויות פרחים בירושלים יטפלו קודם בלקוחות שבחנות, אז היו קצרים ותמציתיים כאשר אתם מתקשרים ושאלו בעיקר על זמינות פרחים, בואו מוכנים עם תקציב וצבעים או סוגי פרחים, והכי פשוט- בקרו באתר החנות והזמינו ישירות באתר עצמו.

הזמינו משלוח פרחים יום מראש- במיוחד בחגים, במיוחד בראש השנה, בפסח, בחג האהבה, ובשבועות. אפשר להזמין מוקדם באותו בוקר, או לבדוק אם החנויות מאפשרות בכלל הזמנה ביום החג. חנויות פרחים בירושלים ובכל הארץ בעצם, מתכוננות מראש לחג, רוכשות פרחים וצוברות הזמנות בימים שלפני. יום החג עצמו מוקדש לרוב לשזירה ולמשלוח זרים שהוזמנו מראש, ולטיפול בלקוחות הנכנסים לחנות עצמה. לכן כדאי לא לצפות למענה טלפוני סבלני של החנות ביום החג- אלא להגיע בעצמכם- או להזמין מראש.

והכי חשוב- תיהנו מהרכישה. בין אם בחנות עצמה ובין אם הזמנתם דרך האינטרנט. כאשר אתם מביאים זר פרחים או שולחים פרחים ליקירכם, אתם פותחים את הלב שלכם, ושלהם. מגיע לכם ליהנות מכך.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here