מה חשוב לברר בסקירת אולמות בחדרה לאירוע?

0
420
אולמות בחדרה
קרדיט: artista-israel.com

החתונה שלכם היא כנראה האירוע הראשון שאתם מפיקים ובהתאם, לא תמיד תדעו למה לצפות או מה חשוב לשאול. איך בכל זאת מקבלים החלטות ובוחרים ספקים? בססו את הבחירות שלכם על המלצות ותחושת בטן. תנו עדיפות לספקים ובעיקר לאולמות אירועים שמעוררים אצלכם פרפרים בבטן ותואמים את החלום שלכם על חתונה רומנטית ואינטימית באווירה יוקרתית. מתחם ארטיסטה לאירוח אירועים באזור השרון מציע עיצוב מרהיב, קסם של גן אירועים ויתרונות של אולם אירועים ממוזג ומקורה. תאמו סיור בארטיסטה בהקדם האפשרי ולא תצטרכו לראות עוד אולמות בחדרה.

מתי מסתיים האירוע?

קשה לקבוע מראש מה תהיה האווירה באירוע ובאיזו שעה תרצו לסיים את החגיגות. על כן, חשוב לברר מראש מול מנהל האולם מתי אתם והאורחים שלכם מתבקשים לעזוב את המקום. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב לא נעים בו מנהל האולם סוגר את האירוע כאשר החגיגה בשיאה. חתונה היא אירוע חד פעמי ומגיע לכם לחגוג ולשמוח בקצב שלכם.

מחיר לפתיחת מקומות רזרביים

דאגתם לוודא הגעה מול כל האורחים ובכל זאת ברגע האמת הגיעו אורחים נוספים ואתם נאלצים לבקש פתיחת שולחנות רזרביים. אולמות בחדרה ובכל הארץ גובים מחיר שונה בעבור שולחנות נוספים וכדאי שתגעו מראש מהם התנאים בכל אולם. קיימים מתחמי אירועים בהם תתבקשו לשלם בעבור שולחן נוסף שלם גם כאשר ישבו בו רק 2 אנשים. אם תקבעו מראש את התנאים תצליחו להתמקח ולחסוך כסף.

אלו ששואלים הרבה שאלות לא מוצאים את עצמם מופתעים ברגע האמת. אל תתביישו לשאול מראש הכול וגם לדרוש להכניס את כל הפרטים שסוכמו אל הסכם כתוב וחתום. חשוב לשאול מה בדיוק כלול במחיר ומה אפשר לקבל בתוספת תשלום. אל תשערו שכל מה שאתם רואים אתם גם מקבלים. חשוב לשאול כמה מקומות חנייה יעמדו לרשותכם והאם המתחם נגיש לבעלי מוגבלויות. אולם האירועים ארטיסטה מציע אירוח במתחם מעוצב ומטופח מהיפים בארץ, חבילת האירוע כוללת אפשרות לשירותי קייטרינג ברמה גבוהה וגם תאורה (כולל מסכים). הנכם מוזמנים לתאם סיור היכרות והתרשמות במתחם. רשימת אולמות בחדרה לא תהיה שלמה בלי סיור בארטיסטה.