מסיבות רווקים ורווקות במקום לא צפוי

0
1915
מסיבות רווקים ורווקות במקום לא צפוי
קרדיט pixabay

אם אתם מתכננים לערוך לחבר או לחברה הכי טובים שלכם מסיבת רווקים או רווקות אזרצינו לעזור לכם לחסוך כסף רב!

אך תחילה נבהיר, שמענייני נוחות אנו נדבר על מסיבות רווקים ובלשון זכר אבל המאמר מיועד גם לאלו שמתכננות מסיבת רווקות.

כידוע, מסיבת רווקים יכולה לעלות הרבה מאוד כסף! האמת היא שלא התוכן של המסיבה אלא השכרת המקום בו תיערך המסיבה, ברוב המקרים היא תתקיים בוילה יוקרתית אי שם בארץ.

הרי ידוע לכולם שלשכור וילה ללילה מצריך הרבה מאוד כסף או הרבה מאוד חברים שמתחלקים בעלות השכירות.

אם אתם מחפשים וילה יוקרתית ללילה אתם צריכים להיכנס לאתר המפרסם וילות ויש לא מעטים כאלה.

בכולם תמצאו וילות יוקרתיות, ברמות הכי גבוהות, בסטנדרטים הכי מחמירים, באבזור הכי מפואר וכמובן שכל הטוב הזה לא יכול להיות מושלם מכיוון שהמחיר בהתאם!

כשאתם מתחילים להתלהב מוילה מסוימת אתם מצלצלים לבעל המקום ויש שתי אפשרויות שיכולות

להתרחש:

  1. בעל המקום אומר שהמקום לא מיועד למסיבות אלא רק לחופשות
  2. הוא יפציץ במחיר שהוא אפילו עולה על המחיר הרגיל לחופשה

מה אתם יכולים לעשות מבחינתכם?  האמת היא שאתם יכולים לחפש וילות שגם מיועדות למסיבות וגם המחיר ללילה לא יהיה מוגזם, האם אתם תמצאו כאלה? סיכוי סביר שלא וכאן נכנס השיקול הכלכלי.

האם לקחת בכל מחיר וילה שהיא יקרה בשביל כמה שעות עד לילה של מסיבה שהיא רק נספח ליום החשוב בחיי חברכם או לחפש מקום צנוע יותר וסולידי יותר?

יהיו את אלה שלא יתפשרו על פחות מוילה ויתחילו לחשב עלויות לראש, הם פתאום יזמינו "חברים" נוספים וזאת כדי להוריד עלות לראש אבל כשהתכנון של המסיבה הופך להיות עניין מסובך מיסודו אז כנראה שהוא לא נועד לקרות, לפחות לא במקום ההוא.

אז מה עושים? מוותרים? יוצאים לערב של שיכרון חושים באיזה פאב וזהו? ממש לא!

שוכרים חדר לפי שעה או צימר לפי שעה

אוקיי, נכון שזה נשמע ממש לא קשור ולחלקכם זה מעלה קונוטציה שלילית אבל לפני שאתם שוללים, רק תדעו שמסיבות רווקים ואפילו גיוס נערכות בחדרים והצימרים המיועדים להשכרה על בסיס שעתי ואתם לא יוצאי דופן אחרת מאין לנו לדעת שהאפשרות הזאת קיימת ומצליחה?!

אז למי שאינו יודע, חדרים וצימרים לפי שעה מיועדים בעיקר לזוגות, הם הרוב המכריע של הלקוחות שפוקדים את החדרים הללו בעל רחבי הארץ אבל אותם חדרים וצימרים מארחים גם אנשי עסקים שמחפשים מקום להתרעננות בין פגישות, אנשים פרטיים שמחפשים מקום למנוחה לכמה שעות ואותם חדרים וצימרים מארחים גם קבוצות של חברים שמחפשים מקום בו יוכלו לערוך מסיבה סולידית לחבר שנפרד מחיי הרווקות.

אז נכון, לא כל החדרים והצימרים מאפשרים לערוך מסיבות כאלה, בדיוק כמו בעלי הוילות שחלקם מונעים אפשרות זאת אבל אלה שמאפשרים, יותר בצימרים המבודדים ופחות בחדרים הממוקמים בבנייני מגורים עם שכנים רוטנים והמחיר לא מתקרב למה ששמעתם מבעלי הוילות.

דבר ראשון, אתם חייבים ליידע את בעל המקום בטרם הגיעכם שאתם מתכננים מסיבה. הוא כבר יאמר לכם אם זה אפשרי או לא.

סביר גם להניח שהוא יגבה מחיר קצת שונה ממחיר שהוא גובה מזוגות שמגיעים אבל בשורה התחתונה, מסיבת רווקים ללילה שלם תוכל לעלות לכם לא יותר מכמה מאות שקלים אותם אתם מחלקים ל-8 עד 10 ואתם מגיעים למחיר של אולי פאקט סיגריות.

הרי אתם יודעים שהחוויה בצימר היא לא פחות טובה מחוויה בוילה יוקרתית, אמנם הכל יותר קטן ומצומצם אבל תחשבו על החיסכון המשמעותי שאתם שמים כאן על הכף ואת ההפרש הזה תוכלו להשלים במתנה לחתונה.

הצימרים היותר מבוקשים הם הצימרים בצפון כמובן אבל הביקוש לצימרים בצפון לכל סיבה שהיא הוא דבר מובן מאליו ולכן אנחנו נמליץ לכם על הצימרים באזור השרון, שם האווירה היא רגועה ופסטורלית ולא מעט צימרים באזור מארחים מסיבות רווקים ורווקות.

מלבדם, גם הצימרים באזור ירושלים מספקים אווירה מחשמלת למסיבות רווקים, הנוף מושלם, האוויר צלול, הפסטורליות נודפת מכל כיוון ולכן לא מעט קבוצות של חברים מתעניינים במסיבות רווקים בצימרים שבהרי ירושלים.

ולהפתעת כולם, הצימרים במרכז גם די מבוקשים בתחום הזה של מסיבות הרווקים ואתם שואלים:

איפה בכלל יש צימרים באזור המרכז? ותאמינו לנו שיש לא מעט במושבים ובקיבוצים באזור והרבה מאוד קבוצות של חברים שלא מעוניינים להרחיק עד הצפון, בטח שלא עד הדרום ומעדיפים את הצימרים במרכז.

לסיכום

מסיבת רווקים זה לא מצרך חובה בין כל האירועים של החתונה, נכון, זה עושה טוב לחבר הכי טוב שלכםאבל זה גם גובה מכם לא מעט כסף שמתווסף למתנות שאתם תשימו על החינה ועל החתונה עצמה.

אם אתם מתכננים אז עדיף שזה יהיה משהו סולידי, הראנו לכם את האפשרויות, הבחירה בידיכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here