מתקשרת מומלצת – קלפים או קפה?

0
799
מתקשרת מומלצת – קלפים או קפה?
קרדיט freepik

זה יכול להיות משבר באמצע החיים ,לימודים שלא הולכים כסדרם, מערכות יחסים כושלות והרשימה קצרה מלהכיל. כשכל זה קורה אין פתרון לשים קץ לבעיה ולצאת לדרך חדשה וכך באין פתרון מוצאים האנשים שנקלעים לבעיה ניגשים אל מתקשרים ונותני עצות שלא תמיד מספקות את הפתרון הקריטי בזמן אמת. 

נשמע לכם מוכר? האם גם אתם עשיתם כמעט הכול, פניתם אל מתקשרת כזו או אחרת אבל נחלתם אכזבה? במילים עדינות חשוב לציין כי לא כל אדם שתפגשו יעביר לכם את המסר ולעיתים גם הוא לא יעשה זאת מתוך כוונה תחילה. מה כן לעשות? במאמר זה בואו ונדבר על מתקשרת מומלצת זו שתאיר אור על הבעיה ותכוון אתכם לעתיד טוב יותר. 

איך בוחרים מתקשרת ואיך יודעים שהיא אכן מומלצת?

מתקשרים אמיתיים משמע מתקשרים שיודעים ויכולים לחצות את המחסום שלכם, זה שחוצץ בין העולם הארצי לעולם האחר כאמור העולם הבא. במעמד הזה המתקשר המומלץ לא רק שיודע להשיג את האינפורמציה הנדרשת אלא גם להביט קדימה ואחורה עבורכם. בעזרת אמצעים מזעריים תוכל המתקשרת הנבחרת לפתור את הבעיה והחסמים הקיימים ובו זמנית לספק תשובות שיכולות לשפר את חייכם לבלתי היכר. 

מתקשרת מומלצת שיודעת לקרוא בקפה 

תקשור באמצעות קריאה קפה יכולה בהחלט לסייע לאדם שמבקש את הייעוץ, השאלה מי עושה את התקשור הנ"ל? נכון להיום יותר ויותר אנשים מבקשים לדעת לא מעט דברים וכיוונים באמצעות הקפה כך שחשוב למצוא את המתקשרת שלא רק יודעת לקרוא את העתיד אלא לתת את ייעוץ ההמשך שהוא חלק בלתי נפרד מהפתיחה המאוד ספציפית שלכם. 

צורת הייעוץ באמצעות קריאה בקפה משתנה בעוד יש מתקשרות שתספקנה לכם מידע כללי ויש שתכנסה לעובי הקורה. חוששים לשלם את מיטב כספכם ולקבל מידע מעורפל מדי? תמיד כשאתם מגיעים אל מתקשרת מומלצת וודאו עם מי שסיפק לכם את ההמלצה כי הוא בעצמו אכן קיבל מידע מעמיק עם פרטים מפורטים עד כמה שניתן. 

מתקשרת באמצעות קלפים – טארוט 

המוני אנשים מתייעצים באמצעות קלפים, זה יכול להיות אנשים פרטיים אבל בין היתר גם מעסיקים בכירים, ממשל וכלה באנשי תקשורת. באמצעות הקלפים אפשר לקבל התבוננות פנימית וכך להבין את נפש האדם. המשמעויות עולות מתוך הקלפים והפתיחה עצמה וכאן גם נכנסת לתמונה מתקשרת הנכונה  ומביאה לכם את הפרשנות נוכח הכשרתה וניסיונה הרב בתחום.  מתקשרת מומלצת- המתקשרת שמכירה את המשמעויות של כל קלף וקלף לעומקו ומבינה את הצירופים השונים בו זמנית.  

אז איך מחזקים את המידע שיש לכם ביד? איך יודעים שמה שאתם מקבלים אכן נכון ועל פיו יישק דבר? כל מה שאתם צריכים מתחיל ונגמר הוא בחירת מתקשרת מומלצת – אבל אחת כזו שבאמת קנתה את התארים הללו ביושר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here