נופים משגעים ואוכל מעולה – מדריך קצר לאירועים בצפון

0
2099
נופים משגעים ואוכל מעולה – מדריך קצר לאירועים בצפון
קרדיט: השף איתן קיזלר

נחלים, הרים מוריקים, שדות רחבי ידיים, חוף ים נדיר ביופיו ומפרץ חיפה שצופה על הכול מלמעלה, הצפון הוא מקום מיוחד לחגוג בו אירועים. לא פלא שהוא מושך חוגגים מכל רחבי הארץ ולא רק את תושבי הצפון וחיפה. הצפון מציע שפע של אפשרויות.  מתכננים אירוע בחיפה או בצפון הארץ? מוזמנים לפנות אל השף איתן קיזלר לצורך שירותי קייטרינג מהמעלה הראשונה.

הנופים המטריפים והאוכל המצוין הופכים את הצפון למתחם אירועים ענק

האירוח המעולה של צפון הארץ כבר מזמן עשה לו שם וסועדים מכל רחבי הארץ מגיעים כדי לטייל, ובהמשך חוזרים שוב ושוב כדי לאכול. אכן, אירועים המתקיימים בחלק היפה הזה של הארץ, מצטיינים בהגשת קייטרינג בצפון, שלא יבייש את השפים המובילים בארץ.

דמיינו נתחים משובחים ועסיסיים, תבשילים עשירים, עטופים ברטבים מענגים, מנות פתיחה מושחתות הכוללות קבבונים קטנים ושיפודונים, תוספות מצוינות של בר סלטים עשיר, לחמים וכן הלאה.

קייטרינג בשרי לוקח את האירוע לכיוון הגורמה, אבל אילו עוד אפשרויות יש?

סגנון אירוח אנין, מגוון ומפנק, שאולי לא הכרתם

צפון הארץ מלא בחוות חקלאיות והשפים של האזור רק מרוויחים מהתוצרת הטריה. דמיינו מול עיניכם שולחן ארוך, עמוס במטעמים מכל הסוגים – וממנו עולים ריחות משגעים וממכרים, הצבעים מדהימים וכולו מזמין ומגרה. קייטרינג בשרי בחיפה עונה בדיוק על כל ההגדרות האלה.

קייטרינג זה מאפשר שילוב של מתכונים מגוונים ועשירים – החל מקישים ופסטות, סלטים, פלטות גבינות, מטוגנים ומאפים ועוד לא דיברנו על הקינוחים המדהימים; היבטים אלו אלה שאפשר להכין באירוע חלבי משוקע ומרשים לעילא. אין ספק, בזכות קייטרינג מקצועי זה מאפשר לצוות המטבח להיות יצירתיים במיוחד ולהכין מגוון גדול מאוד של מנות צבעוניות, מתוצרת טרייה של ירקות ומוצרי חלב איכותיים וממש להביא את השדה אל השולחן – הישר מהחקלאי.

הקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

כשמדובר בתכנון אירוע ובחיפוש אחר מסעדות לאירועים בצפון בכלל ובחיפה בפרט, אי אפשר להתעלם ממסעדת 'אצל קיזלר'. המסעדה, בניצוחו הקולינרי המדויק של השף איתן קיזלר, היא אחת כזאת שכדאי מאוד שתביאו בחשבון. השף קיזלר, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנים, מפעיל קייטרינג לבר מצווה ונותן מענה לכל סוגי האירועים. כמו כן,  שף והצוות שלו, מרכיבים בעבור כל לקוח  תפריט העונה על טעמו, על אופי האירוע ועל התקציב העומד לרשותו ונותנים לכם מעטפת מלאה, כולל כל מה שצריך לאירוע.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון :0524430202

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here