רקדניות בטן למסיבת רווקים/ות

0
3127
רקדניות בטן למסיבת רווקים/ות

החתונה מתקרבת ,אתם מפחדים שהקהל יהיה קצת "יבש" ואתם זקוקים נואשות למישהו שיעשה לכם "שמייח" וילהיב את הקהל?. הגיע הזמן לשכור את שירותיה של רקדנית בטן. הרקדניות מנענעות את הישבן ומרקידות את כולם. ואל דאגה, לא רק את הגברים!!!

הידעת? "…מחול מזרחי, או בשמו העממי "ריקוד בטן", הינו סגנון מחול שמקורו במזרח התיכון ובצפון אפריקה. סגנון זה נתפס כמבטא נשיות וכמתאים במיוחד לגוף הנשי. למרות שמו "ריקוד בטן" , המחול המזרחי משתמש בתנועה של רוב השרירים בגוף. הוא מאופיין כריקוד של רקדנית בודדת, ויש בו אלמנטים של אימפרוביזציה. הרקדנית משתדלת לבטא באמצעות התנועה רגשות, התואמים את המוזיקה המושמעת.

רוב הצעדים והטכניקות הבסיסיים כוללים תנועות מעגליות של חלקי גוף בודדים, כמו הכתפיים, החזה, הבטן, המותניים או האגן. התנועות מודגשות על ידי ניעור או תנועה בולטת של חלקי גוף אחרים. שימוש באביזרים, כמו סלים, חרבות ומקלות, או בצעיפי משי ושיפון, מציג לראווה את יכולותיה של הרקדנית…". (ויקיפדיה).

הרקדניות מסוגלות להתאים את עצמן לאופי האירוע. ניתן להזמין רקדנית בטן כמעט לכל אירוע: בר/בת מצווה, מסיבת רווקים/ות, ימי הולדת, חינות וכדומה.

בנוסף ניתן למצוא רקדניות בעלות ניסיון רב בתחום, המופיעות בפסטיבלים ובאירועים עסקיים שונים ברחבי הארץ והעולם.

הפעלות רקדנית בטן

רקדנית הבטן מגיעה לאירוע ומשרה שמחה,התרגשות וכיף על הסובבים. כמו כן, ניתן לשלב במהלך האירוע הפעלות משעשעות, הכוללות לימוד בסיסי של תנועות בטן מגוונות.

ניתן להתאים את ההפעלה לסוג הקהל: ילדים, גברים, נשים, זוגות ועוד. כלות מוזמנות אף לבנות ריקוד קצרצר יחד עם הרקדנית ולהופיע עימו במהלך החתונה, קיימת גם אפשרות לשלב להקה, מתופף או מספר רקדניות, אשר ייצרו ערב קצבי ומיוחד. במקרה ומדובר בבת מצווה, יש רקדניות המשלבות במסיבה טקס חניכה, מעבר מילדות לנשיות.

רקדני בטן

אם חשבתם שישנן אך ורק רקדניות אז הנה הפתעה! ישנם גם רקדני בטן. גברים מוכשרים שיודעים להזיז את הבטן והאגן בצורה אקזוטית, ממש כמו הנשים.

הרקדן מעניק הופעה אומנותית ואנרגיה ייחודית השובה את הקהל. מורים רבים לריקודי בטן הם גברים.

כל מה שנותר לכם לעשות לאחר שקיבלתם החלטה להזמין רקדנית בטן, הוא לגלוש באתרי אינטרנט שונים ולהציץ במגוון הרקדניות הנועזות, המציעות לכם חוויה בלתי נשכחת, המשדרגת את החגיגה.

ואם, האירוע הסתיים ונשארתם עם טעם של עוד, ומתחשק לכם ללמוד כיצד לנוע במעגליות, אז תדעו שרוב רקדניות הבטן מעבירות שיעורים וסדנאות המיועדים לשני המינים ולכל הגיל, מקטן עד גדול.

הפעלות ריקודים

בכלל, הפעלות ריקודים נכנסו כטרנד מאוד חזק במסיבות ואירועים שונים. ניתן למצוא סדנאות והופעות של ריקודי סלסה, פלמנגו והפעלות לטיניות שונות ממיטב המורים בארץ.

גם הקהל הבוגר נכנס חזק לסצנה בערבי ריקוד שונים הכוללים ריקודי עם ושלל וריאציות נוספות. אז כפי שיכולתם לראות , גם עולם הריאליטי נתפס על נושא הריקוד כי הרי מה יותר משמח במסיבה מאשר לרקוד?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here