איך להפיק קליפ לבר מצווה בתקופת הקורונה?

0
1302
איך להפיק קליפ לבר מצווה בתקופת הקורונה?
קרדיט לתמונה: adobe stock

אחד האלמנטים המרכיבים לרוב את ה"תכנית האומנותית" בכל אירוע בר ובת מצווה הוא קליפ מיוחד אותו הקליטו המשפחה ו/או החברים (לרוב מדובר בהפקה משפחתית עם הופעות אורח של חבריו של בר המצווה…). עכשיו, לאחר כמעט שנה של קורונה ואי קיום אירועים חברתיים ובכללם גם אירועים חגיגיים דוגמת בר מצווה, חשיבותו של קליפ בר מצווה רק הופכת גדולה יותר, שכן זוהי אחת הדרכים המתבקשות והטובות ביותר להראות לילד בר המצווה שכולם עדיין חושבים עליו ואוהבים אותו, גם אם הוא לא יכול לחגוג כרגע את המאורע כפי שנהוג בדרך כלל. כיצד ניתן ומומלץ להפיק קליפ בר/ת מצווה במהלך תקופת הקורונה?

הפקת קליפ בר מצווה מקצועי בשלט רחוק

הפקת קליפ מוצלח (מעניין, משמח, מצחיק, תוסס וכו') היא תמיד משימה מאתגרת, שכן לא טריוויאלי להצליח להיות מקוריים ולהבטיח כי מה שמקליטים אכן יהיה מעניין מצד אחד, ומשמח עבור ילד היום הולדת מצד שני. כאשר מנסים לעשות זאת בתקופה שכזו, בה כולנו מנסים לשמור על ריחוק חברתי וכו', זו עשויה להיות משימה מאתגרת אף יותר מהרגיל. בנוסף, מכיוון שחשיבותו של קליפ שכזה רק עולה כאשר לא עורכים אירוע בר מצווה ולכל המתנות והמחוות (דוגמת הקליפ) משקל גדול הרבה יותר – הלחץ להצליח ולהפיק קליפ מוצלח באמת רק עולה…

אז כיצד בכל זאת עושים זאת? כיצד בכלל ניגשים לעניין? ובכן, כמו בהרבה דברים בחיים שנראים לנו מאתגרים ביותר מצד אחד, אך חשובים וקריטיים עבורנו מצד שני, כדאי שנפנה לקבלת עזרה ממומחים ואנשי מקצוע המתמחים בדיוק בתחום זה. במקרה שלנו, על מנת להפיק קליפ בר מצווה מוצלח באמת ועוד לעשות זאת במהלך תקופת הקורונה, נרצה למצוא אולפן הקלטות המתמחה בדיוק בסוג זה של קליפים והפקות, ומחזיק בניסיון של אינספור קליפים מוצלחים שכאלו. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא ב"אולפני דניאל", המפיקים בסוגים רבים ושונים של הפקות מוזיקליות, ביניהן גם ספציפית קליפים לבר/ת מצווה.

אנשי המקצוע מטעם אולפן הקלטות המתמחה בקליפים שכאלו יידעו כיצד להכווין אתכם מבחינה אומנותית, כמו גם לסייע לכם לארגן את כל מה שצריך על מנת להפיק את הקליפ בפועל, גם בתקופה בה הכל קשה ומסורבל יותר לעשייה. קליפ מסוג זה בתקופת הקורונה יכלול, מן הסתם, יותר יצירת קשר בשלט רחוק עם אנשים ותיאום מפורט ביניהם (למשל – קרובי משפחה וחברים יקליטו בעצמם קטעים בהם הם שרים או מדברים וישלחו אל האולפן, שם הכל ייערך ביחד על מנת ליצור קליפ אחד אחיד ומוצלח…).

אתם, מצדכם, יכולים לנסות ולהחליט עוד לפני שפניתם לאולפן (או במקביל לעבודה עימו) על שיר או שירים מסוימים שילד בר המצווה אוהב במיוחד, על בדיחות או סיפורים שיכולים להתאים בקליפ או כל דבר אחר שנראה לכם מתאים. המפיקים ואנשי המקצוע מטעם האולפן כבר יסייעו לכם לגבש את הכל יחד לכדי תוצר סופי מושקע ומשמח…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here