מרחב לכנסים ואירועים עסקיים באווירה פסטורלית

0
1012
מקור: Pixabay.com

כדי לתכנן אירועים עסקיים ברמה גבוהה או לערוך סמינר מקצועי, נדרשות עבודות הכנה רבות. כחלק משלל המשימות שיהיה עלינו לבצע, בחירת המתחם המתאים היא אחת מהחשובות ביותר. המקום בו נבחר בסופו של דבר עשוי לקבוע באופן ניכר את הצלחת האירוע, את האווירה ממנה ייהנו המשתתפים ואת החוויה הכוללת מהאירוע כולו. לכן, חשוב שנבחר במיקום שיוכל להציע לנו אווירה ייחודית, צוות אדיב ומקצועי ותפריט עשיר, איכותי ומגוון.  Angus Events מציעים לך מתחם ייחודי לאירועים וכנסים. אצלנו, ניתן ליהנות מכל היתרונות של מסעדת שף באווירה נעימה וייחודית ולהתאים את המיקום לצרכיך באופן גמיש. עם אווירה אלגנטית ועיצוב ייחודי, אנו מעניקים רובד נוסף של יוקרה לאירועי העסק שלך.

בין אם נדרש מיקום עבור כנס מקצועי, או כל אירוע עסקי אחר, כל אירוע הנסוב סביב הפעילות של העסק שלך מהווה חלק בלתי נפרד מתדמית המותג. ככל שאנו רוצים לשדר תדמית של עסק שאינו מתפשר על איכות ומשקיע בפרטים הקטנים, עלינו ליישם זאת בכל ההיבטים. במובן הזה, בחירת המיקום לאירועי העסק אינה יוצאת מן הכלל. אם נדרש עבורך אולם כנסים במרכז, יש לפנות אל המקום שיציע לכם חוויה מלאה.

המרחב המושלם לאירועי בוטיק

ככל שמדובר באירוע עם מספר מצומצם של משתתפים, יש לנו את האפשרות ללכת על מיקום שיספק אווירה אינטימית ויחס אישי. ככל שטווח האפשרויות שנוכל לקבל מהמתחם שנזמין יהיה רחב וגמיש יותר, כך נוכל להפיק ממנו את המיטב. בלב פארק המדע בנס ציונה, תחת קשתות אבן, עומד לרשותך אולם לאירועים קטנים במרכז המביא עמו ערך מוסף לכל אירוע עסקי.

המיקום המרכזי הנוח, במרכז תעשייה שוקק, לצד האווירה האינטימית והפסטורלית במקום, מהווים יחד את השילוב המנצח בין הזיקה לעולם העסקים ובין שירות הבוטיק שלוקח את האירוע לשלב הבא. כדי להפיק אירועים עסקיים במרכז בסטנדרטים הגבוהים ביותר, Angus Events הוא הבחירה הטבעית שלך.

לפנק את האורחים שלך במנות ממטבח עילית

במקום להסתפק בפינגר פוד שגרתי, למה לא לקחת את האירוע העסקי שלך לשלב הבא ולפנק את המשתתפים בחגיגה של בשרים איכותיים וטעם אותנטי וייחודי? התפריט במתחם תוכנן על ידי שף לירון יניב ומציע מבחר אקלקטי של מנות מקוריות ומענגות שיהפכו את הכנס שלך לבלתי נשכח. בין אם נדרש לך מתחם לכנסים מקצועיים או מקום לימי הולדת במרכז, צוות Angus Events עומד לרשותך וישמח להעניק לך את כל הנדרש לערב מושלם. לפרטים נוספים ולהזמנות, אנו זמינים עבורך במספר 08-9396177.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here