יום הולדת בל"ג בעומר

0
2195
יום הולדת בל

כשכולם בחוץ אוספים ערימות קרשים, וסוחבים עגלות סופרמרקט מלאות בגזרי עץ – יש לזה רק משמעות אחת: ל"ג בעומר מתקרב! אבל עבור חלק מהילדים יש לזה דווקא שתי משמעויות. לא רק של"ג בעומר כאן, אלא שגם יום ההולדת הגיע! והאמת היא שאין דבר יותר כיף מאשר כשהשניים מתחברים יחד. הרי בכל ל"ג בעומר מתאספים סביב המדורה כל החברים, וזה כבר מתכון למסיבת יום הולדת מדליקה.

בחירת מקום מיוחד

מכיוון שלא תמיד ימי הולדת יוצאים בדיוק בל"ג בעומר, אפשר לתת לילד יום ההולדת לבחור היכן הוא רוצה לחגוג, כדי שזה יהיה בילוי לכל המשפחה. הדבר הופך את החוויה לנעימה יותר, כי אז לא רק שמבלים את ליל ל"ג בעומר עם המשפחה והחברים, אלא גם בחירת המקום הופכת לבילוי: מטיילים, בודקים מקומות שונים ובוחרים איפה יהיה הכי כיף להקים מדורה.

אווירה חמימה, נעימה וטעימה

בלילה של ל"ג בעומר, כשכל העצים שנאספו לפני כן כבר נמצאים בערימה ומחכים לתורם להיכנס אל האש, אפשר להיעזר במדורה כדי להפוך את מאכלי יום ההולדת לטעימים יותר: פיתות, מרשמלו ותפוח אדמה, הם רק חלק מהמאכלים שהופכים את הלילה הזה לקסום כל כך. הרי כל עוד יש מישהו מבוגר בסביבה שיכול לפקח על האש, זהו בילוי מהנה במיוחד. הכנת תפוחי אדמה באש למשל, זה כיף גדול: עוטפים אותם היטב בנייר כסף, נותנים להם להתבשל במדורה ואחר-כך אוכלים אותם כשהם שחורים כפחם. למרות שהם הופכים למעט שרופים מבחוץ – מבפנים הם תמיד טעימים מאוד.

משחקי חברה מסביב למדורה

כשנגמר האוכל וכולם כבר שבעים, זה הזמן לעשות משהו מיוחד עבור יום ההולדת, שיהפוך את המסיבה ליותר מסתם ערב ל"ג בעומר רגיל. אפשר לעשות את זה בכמה דרכים שונות ומגוונות. למשל, אפשר להזמין הפעלות לילדים,למשל להטוטי אש, שיהפכו את הישיבה מסביב לאש למצחיקה ומהנה מאוד. אפשר גם לשבת מראש בבית ולהכין הפעלה עצמאית – משחקים שישתפו את כל הילדים שמסביב. אפשרות נוספת, ששמורה במיוחד עבור ימי הולדת בל"ג בעומר, היא לקיים ערב סיפורים מפחידים, כשכל אחד ינסה לספר את הצ´יזבט הכי מפחיד שאפשר!

אם יום ההולדת שלכם חופף לל"ג בעומר – צריך לעשות את זה נכון: לבחור מקום, להכין אוכל מתאים והפעלה מתאימה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here