יום הולדת בחג פורים

0
2713
יום הולדת בחג פורים

אין דרך טובה יותר לחגוג את יום ההולדת בפורים מאשר לעשות מסיבת נושא מדליקה של תחפושות מהסרטים!

יום הולדת בחג פוריםהשירים המסורתיים תמיד מספרים לנו שחג פורים הוא חג גדול לילדים בגלל המסיכות, הרעשנים, השירים והריקודים. אבל היום כבר אפשר להפוך את החג למשהו קצת יותר מדליק, במיוחד אם מסיבת יום ההולדת ופורים יוצאים באותו יום!

תחפושות נושא למסיבה

אחת הדרכים הכי כיפיות לחגוג מסיבת יום הולדת בפורים בצורה מהנה, היא להפוך אותה למסיבת תחפושות מתואמות! לא בכל יום זוכים הילדים לראות את כל החברים, ואין כמו ההפתעה שבלראות אותם מחופשים. ואם כבר להתחפש, אז שתהיה מסיבה נושא – בה כולם מתחפשים לפי נושא שמחליט עליו חתן יום ההולדת. בגלל שבכל הסרטים שאנחנו מכירים תמיד מתחלקות הדמויות לטובים ורעים, אפשר להחליט שכל המוזמנים למסיבה יתחפשו לדמויות טובות או רעות מהסרטים. כך יהיה אפשר להתחלק לשתי קבוצות בשלל תחפושות, ועדיין לשמור על ההפתעה שבתחפושת, כשבכלל לא משנה אם מדובר בדמויות טובות כמו גיבורי על או בדמויות רעות כמו פיראטים או דרקונים.

משחקים בשתי קבוצות

כאשר כולם מחופשים, אפשר ליהנות יחד ממגוון משחקים במהלך מסיבת יום ההולדת! אפשר למשל לשחק בחידונים או במשחקים המיועדים לשתי קבוצות, כאשר הקבוצות מתחלקים לפי סוגי התחפושות: כך, כל הילדים שמחופשים למשל לדמויות "טובות" יהיו יחד בקבוצה אחת, וכל הילדים שמחופשים לדמויות "רעות" יהיו בקבוצה השנייה. זהו מנצח מתכון לבילוי מהנה, וגם להיכרויות נעימות, בגלל שאף אחד לא יודע מראש באילו תחפושות יבואו שאר הילדים. מסיבה כזאת אפשר לעשות גם בצהריים וגם בערב.

הפעלות יום הולדת

אם רוצים לדאוג לאווירת "יום הולדת פורים" שמחה באמת, אפשר גם לשלב הפעלות שונות. קודם כל, זה מאוד כיף לראות שהמפעילים כמו הליצן או הרקדנית אינם היחידים שמחופשים. כך תדעו שלמרות שחוגגים יום הולדת, פורים עדיין כאן! אבל חוץ מזה, הדרך הכי מהנה לחגוג יום הולדת בפורים היא במסיבת לייזרים כיפית! מי שעדיין לא מכיר, מדובר בהפעלה של אקדחי לייזר לא מזיקים, שניתן להזמין דרך מפעילים שונים, בה הילדים "יורים" זה על זה וסופרים נקודות. חגיגה שכזו מתאימה במיוחד ליום ההולדת של פורים, בגלל שכולם כבר מחופשים ואפשר לשחק בקרב יריות מהסרטים: הטובים נגד הרעים כמובן! הפעלות כאלו מוודאות שלילדים יהיה כיף, והן נותנות לילד יום ההולדת מזכרת בלתי נשכחת.

אם יום ההולדת שלך חל בפורים, כדאי לחגוג אותו במסיבת תחפושות עם נושא, ולהפוך אותה למהנה במיוחד עם שלל הפעלות שקשורות לנושא התחפושות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here