סידורי פרחים באירוע

0
886
סידורי פרחים באירוע
קרדיט shutterstock

פרחים חיים ורעננים משדרגים משמעותית כל אירוע והופכים אותו לחגיגי יותר, מסוגנן, צבעוני ויפה. אז אם יש לכם אירוע קרוב ואתם מתלבטים איך לשדרג את הנראות של שולחנות האורחים, להוסיף עיצוב מיוחד לבר או ליצור כניסה מרשימה? תוכלו להזמין סידור פרחים מקצועי בשלל גדלים וסגנונות. סידור גבוה למראה מרשים או סידור מאורך למרכז השולחן.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים סידורי פרחים לאירוע?

כל מי שעומד בפני אירוע חשוב, חושב על כל פרט ומתכנן מראש כיצד הוא יראה. פרחים הם מרכיב משמעותי בעיצוב האירוע וחשוב לקחת אותם בחשבון בשלב בו מעצבים את האולם. חנות שזירת פרחים מקצועית תדע לבחור את סוג הפרח הצבע שלו ולבצע זר מקצועי. את הזר יש להתאים לגודל ולצורת השולחן, כך שהוא יהיה מרשים ייחודי ובעל נוכחות אך לא יפריע להגשת הכיבוד.

כאשר מקשטים אולם שלם בזרי פרחים הם צריכים להשתלב בצורה הרמונית בחלל ולא להשתלט עליו. כדי לשמור על סגנון עיצובי אחיד מתאימים את הפרחים לצבע השולט. למפות למפיות ואפילו לביגוד של בעלי האירוע. בנוסף, על סידור הפרחים להתאים לקונספט. לאירוע בת מצווה ורדרד יותאמו פרחים וורודים עדינים שישתלבו עם שאר האלמנטים בחלל. כדוגמת בלונים, פלקטים ועוד.

רבים נוטים לחשוב שסידור פרחים מיועד רק לאולמות גדולים בהם מתבצעים חתונות מרובות משתתפים. אך דבר זה אינו נכון. ביכולתם של סידורי פרחים מותאמים להקנות מראה מלא עשיר ותחושת גודל גם לאולמות קטנים במיוחד. דווקא שם חשוב להשקיע בסידור פרחים כדי שהאורחים יהנו ממראה מושקע ותחושה שהם מבלים במקום מלא בקהל.

מקצועיות זה שם המשחק.

אז אם אתם מתכננים אירוע וחושבים על סידור פרחים מרשים חשוב שתבחרו במקום וותיק בעל ניסיון שמתמחה בכך. כשפוגשים בעל מקצוע יש להבין מה הידע שלו בתחום. לאחר מכן לפרט בפניו את סוג האירוע, היכן הוא יערך, מזג האוויר הצפוי, קונספט רצוי, כמות המשתתפים ועוד. כל מידע שיכול לתרום להתאמת סידור הפרחים יועיל. לאחר מכן יהיה ניתן לקבל דוגמאות והשראה לשילובים אפשריים של סוגי פרחים וצבעים, להתאים באופן אישי את גודל הזר ואופן השזירה שלו. 

סידורי פרחים מכניסים חיים וצבע ולכן חשוב שהם יהיו טריים ויראו במיטבם לאורך כל האירוע. כדי שהפרחים ישארו בשיאם עליהם להיות מטופלים בצורה מקצועית. חברה המתמחה בפרחים, תדע להוביל אותם ברכב ממוזג בלבד כשהם מוצבים בצורה יציבה. בנוסף, מקום המתמחה בפרחים ידע להתאים את סוגי הפרחים לאירוע חוץ או פנים. כך שהם ישמרו במיטבם לאורך כל האירוע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here