אמן חושים בארץ – מתכננים אירוע? הנה לכם אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך כל אירוע שגרתי לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח!

0
820
אמן חושים בארץ - מתכננים אירוע? הנה לכם אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך כל אירוע שגרתי לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח!
קרדיט FREEPIK

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים לשלב מופעי אמן חושים בארץ בשלל אירועים חברתיים, ערבי גיבוש אירועי חברה, ימי הולדת בכל הגילאים ועוד. אם גם אתם רוצים להפוך כל אירוע ממוצע לבלתי נשכח, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות מופעי אמן חושים בארץ. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מציע מבחר גדול של מופעים המתאימים לכל צורך כך שתוכלו לבחור את המופע המותאם במדויק להרכב הצופים בו. עד לפני מספר שנים בודדות מופעים אלה של אמני החושים היו בצילם של מופעי הקסמים. אנשים רבים בחרו לשלב באירועים שלהם מופעי קוסמים מקצועיים שאכן הצליחו להשאיר את כל קהל המוזמנים פעורי פה. השינוי הגדול שהביא לעלייתם של אמני חושים על בימת המופעים הגדולים והמבוקשים ביותר החל בתוכנית בפריים טיים אשר שדרה תחרות בין אמני חושים מכל רחבי הארץ שהציגו מופעים עוצרי נשימה. על עלייתה של התוכנית לאוויר, אנשים רבים שכלל לא הכירו את תחום אומנות החושים נחשפו לשלל אלמנטים מרשימים במיוחד המתמקדים בעיקר בפן המחשבתי, בשונה ממופעי קסמים רבים המוכרים לכולם. מיד לאחר תום התוכנית החלו רבים להזמין מופעי אמן חושים בארץ לשלל אירועים ובשל הביקוש הגדול כל אמני החושים החלו להתאים מופעים לכל צורך ולכל גיל. אז רגע לפני שאתם ממהרים לבחור מופע של אמן חושים בארץ, חשוב שתדעו לענות לעצמיכם על אחת השאלות השכיחות ביותר, מה ההבדל בין מופעי אמן חושים למופעי קוסם מקצועי? 

גם אם אתם לא חסידים גדולים של מופעי קוסמים, מופעי אמני חושים יותירו אתכם ללא מילים!

מופעי קוסמים מוכרים לכולם מזה שנים ארוכות וניתן לסכמם בצמד מילים, זריזות ידיים. מופעי הקוסמים כוללים בעיקר טריקים פיזיים המשלבים קלפים, בובות, קובעים, כדורים ואף בעלי חיים. רוב הטריקים הללו מצליחים לעבוד על כל קהל הצופים בעזרת זריזות הידיים של הקוסם, אשר מצליח להעלים מעיני הצופים בו לא מעט פעולות. מעבר לכך, קוסמים עושים שימוש תדיר בחפצים הנראים לקהל כחפצים תמימים בלבד אך בפועל הם משלבים כיסים נסתרים, חלקים גמישים או במות נסתרות. בעזרת כלל החפצים הללו וזריזות ידיו של הקוסם המיומן, ניתן להרכיב מופע קסמים מוצלח ומבוקש במיוחד. לעומת זאת, מופע של אסף סלומון, אמן חושים בארץ מתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים שאינם כוללים מוצרים פיזיים. אמן חושים בארץ לומד לא מעט אודות אופן חשיבתם של הקהל, אופן פעולתו של התת מודע, שיטות רבות להחדרת מסרים, קריאת גוף הקהל ועוד. כלל הכישורים הללו מאפשרים לכל אמן חושים בארץ להרים מופע עוצר נשימה הכולל כמות קטנה של מוצרים פיזיים ושימוש מועט בזריזות ידיים. מופעיו של אמן חושים בארץ משאירים את כל הצופים בו המומים בשל העובדה הפשוטה כי לא ניתן לתלות את הצלחתו בחפצים שרק נראים תמימים, בחפיסת קלפים מוכנה מראש או בזריזות ידיים בלבד. קהל הצופים במופע מוצלח ומקצועי של אמן חושים בארץ סבור כי העומד מולם בעל כוחות על, יכולת לקרוא מחשבות או לחזות את העתיד. לכן, מופעי אמן חושים בארץ נחשבים כיום למרשימים ומבוקשים הרבה יותר, למאמר החדש ביותר באתר

מגוון עשיר של מופעים מותאמים אישית לכל גיל ולכל אירוע – מאירועי יום הולדת ועד אירועי ערבי חברה 

כפי שהזכרנו מעלה, הביקוש הגדול למופעי אמן חושים בארץ שהחל עם סיום שידורי תוכנית הפריים טיים שכללה מופעים מרשימים ועוצרי נשימה, גרמו לכך שכיום ישנם מופעים רבים המותאמים לכך לכל צורך. אז רגע לפני שאתם בוחרים את המופע הטוב ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל סוגי המופעים השכיחים ביותר. בין כלל רשימת המופעים המבוקשים ביותר ישנם מופעי אמן חושים ליום הולדת, מופעי אמן חושים לחתונה, מופעי אמן חושים לבר מצווה, מופעי אמן חושים לערבי גיבוש, מופעי אמן חושים למקומות עבודה, מופעי אמן חושים לילדים, מופעי אמן חושים למבוגרים ועוד. כלל המופעים הללו מותאמים לכל צורך כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כלל המשתתפים במופעי אמן חושים בארץ שהותאמו היטב, יוכלו ליהנות ממופעים מרהיבים ועוצרי נשימה. אז לאחר שהכרנו את ההבדל המהותי בין מופעי קוסמים למופעי אמן חושים בארץ וכן הכרנו את כלל המופעים המבוקשים ביותר כיום, הגיע הזמן להכיר מספר טריקים בעזרתם אמני חושים רבים מצליחים להשאיר אתכם פעורי פה ועצורי נשימה, למאמר החדש ביותר באתר.

הכירו את השיטות השכיחות ביותר בעזרתן אמני חושים מצליחים באלמנטים רבים ומרשימים 

אחד הטריקים השכיחים ביותר בהם כל קוסם ואמן חושים עושה שימוש במהלך הופעתו הוא יצירת הסחות דעת. כפי שהזכרנו מעלה, אמן חושים בארץ לומד להכיר את אופן חשיבתו של הקהל, מה שמאפשר לו לנצל זאת לטובתו. כל אמן חושים בארץ יודע כי כל תנועה גדולה או קול גבוה, ימשכו את תשומת לב הקהל באופן אוטומטי ובלתי רצוני. לכן, אסף סלומון, אמן חושים בארץ, משלב לא אחת תנועות גדולות ובולטות במיוחד במטרה למשוך את תשומת ליבם של כלל הצופים בו וכך להעלים מעיניהם פעולות קטנות ומהירות. בדומה לכך, גם טונים גבוהים במיוחד מצליחים למשוך את תשומת לב הקהל מה שמאפשר לאמן החושים לבצע שלל פעולות קטנות ללא הבחנת הצופים בו. שיטה נוספת בעזרתה אמן חושים בארץ משלים לא מעט אלמנטים מוצלחים היא החדרת מסרים, מספרים או ציורים שונים לתת מודע של הקהל ללא שהמודע יבחין בכך. כפי שהזכרנו, אמן חושים בישראל לומד כיצד להחדיר מסרים לתת מודע של הצופים בו מבלי שהם ישימו לב לכך. בעזרת שלל שיטות המאפשרות זאת, אמן חושים מקצועי ידע להשתיל מספר, תמונה או מילה במוחו של האדם העומד מולו וכך הוא ישלוף אותה ברגע המבוקש. אמני חושים רבים משתמשים בשיטה זו ליצירת מגוון עשיר של אלמנטים ברמת מורכבות שונה. בין כלל השיטות השכיחות ביותר להחדרת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך ניתן למנות את הצבתן של תמונות הכוללות תוכן שיוחדר לתת מודע במרחק כזה שהמודע כלל לא יבחין בהן. בדומה לכך, אמני חושים רבים עושים שימוש בתמונות קטנות במיוחד שהמודע מפספס, אך התת מודע קולט היטב. 

בחרו נכון והבטיחו אירוע בלתי נשכח! 

בעזרת כלל השיטות הללו ועוד רבות נוספות, אמני חושים רבים בישראל מצליחים להותיר את קהל הצופים פעורי פה. אז אם גם אתם רוצים להפוך כל אירוע ממוצע לכזה שהקהל שלכם לא יצליחו לשכוח, קיימת חשיבות רבה לבחור נכון את המופע המתאים ביותר עבורכם. כפי שהזכרנו, מופעי אמן חושים ליום הולדת, לחתונה, לבר מצווה, לאירועי חברה ולערבי גיבוש נחשבים למבוקשים ביותר כך שכל שנותר לכם זה להתאים את המופע הנכון לקהל היעד ולאופי האירוע. אמן חושים מקצועי יצליח להשאיר אתכם פעורי פה, ולא משנה בני כמה אתם, שישנם מופעים שלמים המיועדים לקהל יעד בוגר בלבד. שיטת עבודתו המתמקדת בעיקר בטריקים מחשבתיים לא תשאיר מקום לספקנות, גם לא בקרב הספקנים שבכם, למאמר החדש ביותר באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here