בית המוכתר הוא המקום המושלם לאירוע יוצא דופן

0
470
קרדיט לתמונות: בראף קייטרינג

וודאי חשוב לכם שהאירוע הבא שתחגגו בקרב משפחתכם והאנשים הקרובים והיקרים לכם יישא אופי אותנטי ומיוחד. דמיינו מתחם אירועים יפהפה הבנוי על צלע ההר. מתחם הכולל בשטחו מערות ופיסות היסטוריה הנטוע באזור פסטורלי וצופה אל נוף עוצר נשימה. נשמע טוב? אם כך, המקום המושלם מבחינתכם לחגוג בו אירוע משמעותי הוא בית המוכתר המצוי בלב המדרחוב של זכרון יעקב .

אולם אירועים בזכרון.

בית המוכתר הוא חוויה בפני עצמה

מדובר במבנה אבן בעל ערך היסטורי המשמר בעזרת עיצוב יוצא דופן את רוח התקופה בה נבנה לפני למעלה ממאה שנה. הוא ממוקם בלב המושבה זיכרון יעקב אל מול רכס הכרמל וכולל חמישה מתחמים המשקיפים אל נופים ירוקים של רכסים מיוערים. המתחמים מקורים וממוזגים כך שניתן לקיים במקום מנעד רחב של אירועים ושמחות בכל ימות השנה.  לנוחותכם מצויד המקום בחניה צמודה העומדת לרשות המוזמנים בלבד וחשוב לציין כי נגישות מלאה מובטחת.

ויש גם אקסטרה

יפה, אותנטי ומתאים לאירועים אינטימיים וחגיגיים במיוחד הוא מתחם המערה. המערה  נחשפה תוך כדי שיפוץ המבנה ולה ערך היסטורי מיוחד במינו הקשור לימי טרום הקמת המדינה, עת שימשה מקום מפגש לאנשי ניל"י – המחתרת שמקורה בזיכרון יעקב. במערה תוכלו לקיים אירועים אינטימיים עד לעשרים מוזמנים. אירוע שתקיימו בין קירות האבן של המערה יהיה עבורכם ועבור המוזמנים חוויה שתיזכר לשנים ארוכות. 

קרדיט לתמונות: בראף קייטרינג

ניתן לערוך במקום מגוון אירועים 

בהתאם לסוג האירוע ולמספר המוזמנים הצפוי יוכל צוות המקום להתאים עבורכם את המתחם ההולם את האירוע בו מדובר. בין אם אתם חפצים לחגוג חתונה או מסיבת אירוסין, בר/בת מצווה או ברית מילה, תמצאו שעריכת האירוע במקום תוסיף לו נופך מרגש וייחודי. כך גם לגבי אירועים עסקיים, כנסים וימי עיון מטעם ארגונים ומקומות עבודה. ניתן בהחלט להשתמש במקום כאתר אידאלי לימי צילום והפקות למיניהן ואפשרות נוספת היא לאירועים עסקיים מיוחדים שיכללו ארוחת צוהריים בלבד.

אוכל מעולה ומוקפד

האוכל הינו מרכיב עיקרי בכל אירוע ובבית המוכתר מציעים לכם מנות מבית בראף קייטרינג – קייטרינג גורמה איכותי במיוחד האמון על קשת טעמים מענגת והגשה המדגישה אסתטיקה וצבעוניות. השפים נודעים בהקפדה על טריות המרכיבים וטיפול בכל פרט, גדול כקטן, בכדי להגיע לתפריט המתאפיין בעושר המנות ובאיכותן הקולינרית. המטבח בעל תעודת כשרות מטעם רבנות זיכרון יעקב.

מה עוד דרוש לאירוע מוצלח

 מטבעם של אירועים גדולים שיש בהם מספר מרכיבים. תוכלו לחסוך משאבי אנרגיה וזמן יקר אם תעזרו באפשרויות שיש בבית המוכתר ובקרבתו.

  • אין צורך לחפש היכן לקיים צילומים מקדימים שכן המקום עצמו מהווה לוקיישן מושלם.
  •  בית הכנסת הנמצא בקרבת מקום מאפשר קיום עליה לתורה באירועי בר מצווה. זהו גם פתרון להזדמנויות אחרות בהן המוזמנים מבקשים לקיים תפילה במהלך או סמוך לזמן האירוע. 
  • במקום גם מערכת הגברה המשמשת לנאומים וכמובן למוזיקה.
  • אנשי הצוות יוצרים שיתופי פעולה עם מפעילים שונים באזור. פעילויות כגון חידונים, משחקי מציאות מדומה, המרוץ למיליון וכדומה, מוסיפות תוכן לאירועים דוגמת בר מצווה וימי הולדת.

אירועים לטעמכם האישי

בית המוכתר הינו מקום המציע את כל הדרוש לעריכת אירועי בוטיק ייחודיים ואקסקלוסיביים ומשרה אווירה קסומה על כל אירוע. הצוות של בית המוכתר ייתן לכם יחס אישי וליווי צמוד החל מיצירת הקשר הראשוני. אולם אירועים בזכרון .

כדאי לנסות. סביר להניח שהפעם הראשונה לא תהיה האחרונה.