כמה סיבות טובות לעריכת אירוע פרטי עם בראף קייטרינג

0
497
קרדיט לתמונות: בראף קייטרינג

רבים מאיתנו בוחרים לציין מאורעות משמעותיים ומשמחים בחיים על ידי אירוע מיוחד. בהזדמנויות כמו ברית מילה, בר מצווה, חתונה, יום הולדת עגול ורבות אחרות נזמין את יקירינו ואהובינו לחלוק עימנו את שמחתנו. ניתן כמובן לערוך אירוע בגן אירועים או מסעדה אולם כדאי לשקול לקיים את האירוע דווקא בבית  הפרטי, במיוחד אם יש חצר או גינה. כאשר הצוות של בראף קייטרינג יהיה מופקד על האירוע מובטחת לכם הצלחה ואירוע ייחודי וברמה גבוהה. 

לחצו קייטרינג לאירועים .

כשעושים אוכל באהבה התוצאות מורגשות בכל מנה

בתחילה הצוות ירכיב בשיתוף אתכם תפריט יוקרתי ומנצח לאירוע. בראף קייטרינג ידועה במטבח בשרי כשר ובצוות שפים מקצוענים בעלי תשוקה ומחויבות למקצוע הניכרות בהקפדה על כל פרט, החל משימוש בחומרי גלם  טריים ביותר ובסטנדרט איכות מקסימלי ועד תיבול והגשה ייחודיים המבטיחים מנעד טעמים מסחרר ועונג צרוף. אם קיימים בין האורחים אנשים שאינם אוכלים בשר – אל דאגה. ניתן למצוא בין מבחר המנות גם כאלה שאינן מכילות בשר כך שלכלל האורחים תהיה הנאה שלמה.

הבית אמנם של הלקוח אך תפעול האירוע באחריות בלעדית של הצוות

אחת הסיבות שעשויות להרתיע מלערוך אירוע בבית פרטי היא החשש משימוש במטבח  הביתי וכלי הבית כמו גם בחדרים אחרים לטובת האירוע. במיוחד חוששים אנשים רבים מלכלוך ואשפה ומנזק שייגרם לרכושם כתוצאה מכך. בראף קייטרינג פותרים את הבעיה על ידי הקמת מטבח בשטח האירוע, המצויד בכל המכשירים  והכלים הדרושים. לצד אוכל מעולה יש מודעות גבוהה לחשיבות ההגשה כחלק מחוויה קולינרית שלמה. לפיכך ההגשה תתבצע במערכות כלים יפות ומתאימות לאירוע כמו גם למזנונים צלחות וסכו"ם. האירוע יהיה באחריות צוות הקייטרינג מתחילתו ועד סופו כולל פינוי קיפול וניקיון בסיום. לכם נשאר פשוט להנות מהאוכל ולשמוח ביחד עם האורחים.

ארגון האירוע עלול להפוך למעמסה? לא בהכרח.

סיבה נוספת שבעטיה נמנעים אנשים מלערוך אירוע בביתם היא החשש מכל מה שכרוך בהפקת האירוע. מעבר לנושא האוכל, מדובר בהכשרת המתחם ועיצובו, יצירת תוכן משמעותי לאירוע, מוזיקה מתאימה ומערכת השמעה והגברה וכדומה. עם זאת, כדאי לזכור שכיום אין זה כל כך קשה למצוא את בעלי המקצוע המתאימים מאחר והמידע זמין וכמובן ניתן להסתמך על המלצות. אם תרצו לפשט את העניינים, אנשי הצוות יקצרו עבורכם את התהליך וימליצו על ספקים שהם מכירים וסומכים עליהם.

לחצו קייטרינג לאירועים .

על האיכות והמקצועיות יש גם קבלות

כאשר מתפעלים קייטרינג ברמה גבוהה, חשוב מאוד לשמור על סטנדרט מקסימלי בתחומי ההיגיינה ואיכות הטיפול במצרכים. העמידה בתקן HACCP המהווה אמת מידה מחמירה לזיהוי ושליטה בגורמי סיכון משמעותיים של מוצרי מזון וכן בתנאי תקן ניהול האיכות בארגונים   iso 2001 גירסת 2015 הינה עדות לרמה גבוהה ביותר. לצד הסטנדרטים הגבוהים, נזקפים לזכות בראף קייטרינג עשורים רבים של אירועים מכל הסוגים ועשרות אלפי סועדים שנהנו מארוחות גורמה עיליות.

זוהי ללא ספק הבחירה הנכונה לכל אירוע, במיוחד לאירועים ביתיים. הצוות ישמח לקבל את פנייתכם ולעמוד לשרותכם לכל אורך התהליך בליווי אישי.

בראף קייטרינג – חוויה קולינרית ללא תחרות.