טיפים להפקת אירוע אינטימי בבית

0
1395
טיפים להפקת אירוע אינטימי בבית
קרדיט freepik

תכנון מקיף ופרטני, מקוריות ויצירתיות יאפשרו לכם לתכנן אירוע אינטימי מוצלח בבית וזאת, מבלי לצאת עם חורים בכיסים.

להלן מספר טיפים ישימים באמצעותם תוכלו להשיג את המטרה ולעשות זאת בצורה הטובה האפשרית:

  • הכול מתחיל בתכנון מקדים – הדרך לאירוע מוצלח מתחילה בתכנון קפדני ומפורט של האירוע. הקפידו לארגן רשימה מסודרת של מוזמנים – ולוודא גם מתוכם מגיעים.

    תכננו את התקציב אותו אתם מוכנים או יכולים להשקיע במטרה. ארגנו לעצמכם סוג של צ'ק ליסט בו תתעדו את כל הפעילויות בהן אתם אמורים לנקוט בדרך לאירוע המושלם.

  • בחירת קונספט – אם חשקה נפשכם באירוע מקורי וייחודי, כדאי לחשוב על קונספט מתאים לדוגמא – אירוע בסגנון שנות ה-60, מסיבה בלבן, מסיבת תחפושות וכיוצא בזה.

    כמובן, שיש לקחת בחשבון שאם אתם בוחרים קונספט, עליכם גם לדאוג לשאר האלמנטים אשר יגרמו לאותו הקונספט לצאת אל הפועל.

  • דואגים לאווירה – האירוע שלכם מתקיים בבית וחשוב שתדאגו שהבית ישדר אווירה נעימה ומתאימה לאירוע. יש לבחור את החלל או את החללים בבית או בחצר, בהם יתקיים האירוע ולתכנן היכן אתם שמים מה.

    יש לדאוג לנקות ולסדר את הבית. ניתן אף לדאוג לאלמנטים שונים אשר בכוחם לייצר אווירה נעימה – נרות ריחניים, מאווררים ועוד.. דאגו להכין מבעוד מועד פליליסטים של מוזיקה נעימה אשר תתנגן ברקע לאורך האירוע.

  • משקיעים בתפריט – בסופו של דבר, האוכל אשר יוגש באירוע, ישפיע במידה רבה על הצלחתו ולכן, חשוב מאוד להשקיע בתפריט. כמובן, שבשלב הראשון תצטרכו להגיע להחלטה אם אתם מעוניינים להזמין קייטרינג או להכין את האוכל בעצמכם – אם החלטתם להכין את האוכל בעצמכם, מומלץ לתכנן בקפידה את התפריט, להבין מהם המאכלים הכי טעימים שאתם מכינים, לחפש מתכונים חדשים – ואף לנסות אותם בבית לפני שאתם מגישים אותם לאורחים – בכל זאת, עליכם לדאוג שהאוכל יהיה טעים.
  • החלק האומנותי – אתם יכולים להזמין מפעיל, להקרין מצגת או סרט או אפילו לארגן משחקי חברה נושאי פרסים לאורחים.

    בכל מקרה, כדאי לדאוג לתכנים מסוימים – זה אומנם נכון, שכל האירוע יכול להתבסס על אוכל, אבל תוכן, יכול ללא ספק להכניס לו ערך מוסף.

  • פינוקים – יש כל מיני פינוקים ואטרקציות אשר בכוחם לשדרג את האירוע שלכם. אחת האטרקציות אשר בכוחה לספק מענה על דרישה זו, היא דוכן קפה – שיכול להשתלב בצורה נהדרת עם הקינוחים אותם תכינו לאורחים שלכם. דוכן קפה, יאפשר לכל אחד מהאורחים להתפנק במשקה אשר עונה על טעמו ועל העדפותיו – באפשרותכם להזמין דוכן קפה שכזה או להכין דוכן באופן עצמאי – כאשר, כל מה שתצטרכו לעשות זה לרכוש את האביזרים המתאימים. 

אם גם אתם מעוניינים ליישם את הרעיון של דוכן קפה באירוע שלכם, תשמחו לגלות שהגעתם לכתובת הנכונה למטרה – לפרטים ורכישה לחצו כאן:

https://www.coffeedeals.co.il/category/coffee-capsules

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here