עוגה מעוצבת ליום ההולדת

0
2413
עוגה מעוצבת ליום ההולדת

עוגת יום הולדת מעוצבת הפכה להיות הטרנד החדש. הזמינו גם לכם עוגה ליום ההולדת הקרוב.

עוגה מעוצבת ליום ההולדתבשנים האחרונות עולם הקונדיטוריה התפתח וצמח, ותחום העוגות המעוצבות הפך לפופולרי במהרה. ישנם עשרות קורסים ברחבי הארץ בהם ניתן ללמוד עיצוב עוגות, קישוט בבצק סוכר, פיסול ועוד. רוב הקונדיטוריות מציעות שירות של עוגות מעוצבות, וכן אנשים רבים למדו את הנושא ומציעים עוגות בעבודת יד אשר הם מכינים לבד בביתם. עוגות מעוצבות הפכו להיות ממש אומנות ואף חגיגת יום הולדת לא שלמה בלי עוגה אחת שהותאמה אישית לילד החוגג. הזמנת עוגה מעוצבת ליום ההולדת זה דבר פשוט וקל שמשדרג כל חגיגה.

עוגות בצורות מיוחדות

יש מבחר עצום של עוגות שניתן לבחור מתוכן, ולעיתים גם ניתן לשבת עם מעצב או מעצבת העוגה ולבנות דמות או צורה חדשה מראשכם, שתתאים לחוגג. כדי לבחור עוגה מעוצבת קודם כל נחשוב על מי החוגג. נתאים את העוגה לגיל הילד ולגיל האורחים, ונחשוב על הדברים האהובים עליו ביותר. עוגות פופולריות הן עוגות המבוססות על דמות מתוכנית טלוויזיה או סרט שהילד מעריץ, דמות של נסיכה או פיה לחוגגות הקטנות, או חפץ דומם שהוא תחביב של הילד (לדוגמא: מכוניות, רכבות, ומטוסים). ניתן גם לעצב עוגה שתהיה כולה מספר (כמספר השנים שחוגג הילד).

עוגות עם תמונות אישיות

היום ניתן להדפיס תמונה אהובה עליכם על בצק סוכר, במדפסת מיוחדת המשתמשת רק בחומרים אכילים ובטיחותיים ולהניח אותה על עוגה לבחירתכם. כל שצריך לעשות הוא לגשת לאחת הקונדיטוריות המתמחות בנושא ולבקש עוגה מעוצבת ליום ההולדת. עליכם לבחור את טעם העוגה הרצויה, לבחור את הגודל המבוקש לפי מספר האורחים, ולהביא תמונה אהובה עליכם שתודבק על העוגה. זו יכולה להיות תמונה של החוגג לבד, תמונה משפחתית, או תמונה יפה מיום ההולדת הקודם שלו. עוגות כאלה הן אישיות ומקסימות ואין מי שלא מתלהב מהן.

דברים שכדאי לזכור

את העוגה רצוי להזמין זמן סביר לפני האירוע. רוב המקומות המתמחים בעוגות לא יוכלו להכין עוגה בדחיפות מהיום למחר, ואם כן זה בוודאי יעלה את התעריף משמעותית. חשוב להתייעץ עם האדם ממנו מזמינים מה גודל העוגה לו אתם זקוקים לפי מספר האורחים, ולברר פרטים על העוגה עצמה כמו האם היא צריכה להישמר בקירור עד ההגשה ולאחריה והאם היא מכילה דברים שיתכן ואורחיכם אלרגיים אליהם. ניתן גם לנסות ולהכין עוגה כזאת לבד. ברחבי האינטרנט אפשר למצוא שפע סרטוני הדרכה בנושא.

עוגה מעוצבת בוודאי תשדרג לכם את החגיגה ותהיה מסמר הערב. תמורת מחיר שווה לכל כיס תוכלו להזמין עוגה טעימה ויפה שתוסיף לשמחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here