לארח כנסים בינלאומיים בסטייל יוקרתי

0
298
קרדיט לתמונה: www.troya-garden.co.il

אנחנו כבר מזמן לא מדינה נידחת אלא מדינה שתושביה מכירים היטב את הסטנדרטים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר ומחפשים אותם גם כאן. יש לא מעט מקומות שכבר שדרגו את החוויה הזאת באירוח אירועים וכנסים בינלאומיים והם לאו דווקא מלונות שרגילים לאירוח כזה. מדובר במקומות שנבנו במיוחד לאירועים שונים וגם לגיוון הגדול שלהם, כך שיתאימו גם לשמחות משפחתיות וגם לאירועים עסקיים של חברות בינלאומיות. כך אפשר למצוא גן אירועים בדרום שמציע את מלוא החוויה הישראלית הבינלאומית בגן רחב ידיים שמציע מדשאות לאירועי חוץ, נוסף לכמה קומות בבניין שמארח אירועים בהיקפים שונים. המקום מתאים גם לאירועים קטנים ובינוניים וגם לאירועים של יותר מאלף איש, ובכך הוא מצטיין בתכנון חוויה מרהיבה ומרשימה במקום מפואר להפליא. גן אירועים טרויה שנמצא ליד אשדוד וליד נתיבי תחבורה ראשיים נוחים לגישה מכל מקום בארץ, מציע לכם את המקום המפואר ביותר בהשראה היסטורית עיצובית, עם הרבה סטייל והרבה מאוד אטרקציות ייחודיות שינעימו לכם את הזמן.

לבחור נכון באולם שלכם

גם לאירועים משפחתיים וגם לאירועים עסקיים נחות מקום מכובד ששומר על התנהלות אלגנטית ומציע לכם מרחב נוח ונעים לאירוח אירועים. במקום כזה אפשר למצוא אקוסטיקה מצוינת שמתאימה גם לאירועים עסקיים ומסיבות חברה שבהן מדברים הרבה, או פרזנטציות והשקות שבהן חשובה מאוד איכות הסאונד. במקום כזה תמצאו גם את כל מה שאתם צריכים כדי לערוך חתונה נהדרת עם כל הגימיקים והדברים שחלמתם שיהיו בחתונה שלכם, לאורחים הנרגשים שלכם. העיצוב המפואר משתנה שם מדי שנה ויחד עם זה מותאם גם לחתונה ולשמחה שלכם ובכך מבטיח לכם שהאירוע ייראה בדיוק כמו שאתם אוהבים. אם אתם מחפשים גן אירועים יוקרתי לערוך בו חתונה אלגנטית ויפה בדיוק כמו שרואים בסרטים, זה בדיוק המקום המתאים לכם, בלב שדות מוריקים.

תפריטים יצירתיים ועיליים

מטבח עילי הוא מונח שמתאים רק למעטים יחסית, כל עוד משתמשים בחומרי גלם טריים ומעולים והשף יודע מה לעשות בהם. גן אירועים טרויה מציע לכם מטבח שף נודע שאחראי ליצירת תפריטים נפלאים שמתאימים לכל דרישה ולכל מה שאתם צריכים, על מנת להנעים את הזמן של האורחים שלכם באירוע. המטבח מתאים לאירועים של מבוגרים כמו חתונות, לאירועים עסקיים בינלאומיים שבהם חשוב לשמור על קייטרינג איכותי וגם למסיבות של ילדים כמו ברית מילה ובר או בת מצווה, עם אוכל שילדים אוהבים ושמחים למצוא בו בכמויות.