צילום בוק לבת מצווה בטבע – המדריך השלם

0
485
קרדיט לתמונה: Freepik

בת מצווה היא חוויה של פעם בחיים, אותה ניתן לתעד על ידי צילום של בוק מהמם ומיוחד רגע לפני שהאירוע המרגש נערך. בעוד כי מדובר על סיטואציה מהנה במסגרתה כל ילדה זוכה להרגיש כמו כוכבת, חשוב מאוד לציין כי היא גם כוללת לא מעט חששות שכן, בין כל הארגונים והתכנונים הרבה מאוד הורים מוצאים את עצמם תוהים כיצד יערכו את הבוק הטוב ביותר עבור הבת שלהם. ובכן, אחת הדרכים המומלצות בהן ניתן לבצע זאת היא על ידי צילום של בוק בת מצווה בטבע. אז למה מומלץ לערוך דווקא בוק בת מצווה בטבע, מהם היתרונות הטמונים בכך ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? במהלך המאמר הבא, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על עריכת בוק לבת מצווה בחיק הטבע וכל היוצא בכך.

למה דווקא בטבע?

לצילום בוק בת מצווה בטבע  יש מספר יתרונות, ביניהם ניתן למנות:

  • אווירה שקטה ורגועה – מאחר והבוק נערך בטבע, ככל הנראה תהיה אווירה של שקט ורוגע במהלך יום הצילומים, אווירה הרבה יותר שקטה ונינוחה מאשר צילומי בוק לבת מצווה אשר נערכים בסביבה עירונית לדוגמא. כאשר האווירה בצילומים היא שקטה ונינוחה, תוכלו להיות בטוחים כי הילדה שלכם תרגיש בנוח ולא תהיה לחוצה, מה שבעצם יתרום בעקיפין למען תמונות איכותיות ומלאות ביטחון.
  • נופים נהדרים – צילומי בוק בטבע יספקו לכם תמונות מדהימות בזכות נופים עוצרי נשימה, בייחוד במקרים בהם החלטתם ללכת לדוגמא על צילומי בוק לבת מצווה בשקיעה. בזכות המראה היפה של הטבע תוכלו לשדרג את התמונות שיהיו למזכרת מהאירוע שבמסגרתו הבת שלכם עברה מגיל ילדות לגיל בגרות.
  • תמונות מיוחדות – הרבה מאוד צלמים נוהגים לערוך את צילומי הבוקים שלהם באזורים מוגדרים מראש, ומעטים אלו שבעצם מבצעים זאת בחיק הטבע. לכן, כאשר אתם עורכים בוק בת מצווה בטבע עבור הבת שלכם אתם בעצם מספקים לה תמונות מיוחדות שאין כמותן.

דגשים חשובים לתכנון הבוק המושלם

  • האם מתאפרים? – ברוב המקרים יהיה כדאי להתאפר עבור בוק לבת מצווה, אם כי תמיד יהיה מומלץ לשמור על מראה עדין וטבעי במיוחד, הרי אחרי הכל מדובר על כלת בת מצווה.
  • האם נהוג לערוך את התמונות – בעוד כי תמונות של בוק בת מצווה אינן אמורות לעבור ריטוש כבד בפוטושופ כמו למשל תמונות של מגזיני אופנה למיניהם, חשוב לציין כי עדיין הצלם אמור לעשות "ליטושים" ו-"טאצ'ים" בעריכה, זאת מאחר ועריכה קלה יכולה לשפר את התמונה. לדוגמא, ניתן להבליט מעט את צבע השמיים במידה ואחת התמונות היא בשקיעה מדהימה, או לטשטש מעט פצעים ואדמומיות. לכן גם חשוב מאוד לבחור צלם שיודע איך לערוך את התמונות שלו על הצד הטוב ביותר.