מסיבות רווקות – לאן?

0
1858
מסיבות רווקות - לאן?

מיקום מסיבת הרווקות מהווה מדד חשוב להצלחתה של המסיבה. חלקנו בוחרות לעשות את האירוע בבית, חלקנו בוחרות לצאת מתחום הבית ולצאת לפזז בבארים ומועדונים שונים – בד"כ במתחם VIP כלשהו , או לעשות איזה אירוע מיוחד על חוף הים בליווי סקסולוגית. לאלו מאיתנו שמחפשות את הריגוש אך לא רוצות אותו במקום ציבורי מדי, ומצד שני לא מעוניינות שהבית ייהפך לזירת רווקות והפעלות מיניות למיניהן קיימים צימרים ווילות שונים ברחבי הארץ שנותנים את המענה המושלם.

כל כלה יודעת בדיוק איך יום החתונה שלה יראה. החברות יכולות לעזור בביצוע אבל ברמת התכנון – כל התהליך החל מהרעיון הכללי ועד לפרטים הקטנים ביותר חייב להיות ע"פ התכנון המדויק. השמלה, הנעליים, האיפור, האורחים, האולם, העוגה, הקייטרינג וכמובן הבעל – הכול בידי הכלה. אולם, לחברות ניתנת הזדמנות לתכנן אירוע בעל חשיבות כמעט זהה לחתונה הלא הוא – מסיבת הרווקות.

כמו בכל אספקט בחיינו גם בחתונות יש טרנדים. לחלק מתנות לאורחים בסוף החתונה, להכין מצגת עם סיפור האהבה של הזוג, להקות אוטנטיות למיניהם וכד'. כמו כן גם במסיבות רווקות ישנם טרנדים שונים. לשכור חשפן, ללכת לספא, להזמין סקסולוגית ועוד טרנדים כאלו ואחרים. אך לא רק נושא המסיבה נתון לגל הטרנדים, אלא גם המיקום. כיום יש בכל רחבי הארץ וילות וצימרים פרטיים אשר ניתן להשכיר ליום או לסופ"ש למטרה נעלה של מסיבת הרווקות.

המקומות השונים מתחלקים לפי העדפת המיקום הגיאוגרפי וכמובן תקציב המסיבה. בצפון הצימרים יותר מבודדים ואקסקלוסיביים ומוכנים לשרות גם לסופי שבוע שלמים. במרכז הוילות קרובות יותר למקומות הבילוי הכי חמים ובדרום האפשרויות נעות בין וילות באילת לצימרים בהרי אדום.

צימרים בצפון

לאורך כל גבולה הצפוני של ארצנו היפה פזורים צימרים. מצד אחד, צימרים בצפון מאפשרים למסיבה להתנהל באווירה מאוד אקסקלוסיבית ורגועה ומצד שני בגלל הבידוד ישנה האפשרות להתפרע בלי להפריע לשכנים. ישנם צימרים הממוקמים ליד מסלולי טיולים כך שאת המסיבה בלילה אפשר להמשיך בטיול רגלי נחמד ביום למחרת. כמו כן, ישנם צימרים לאורך רצועת החוף הצפוני מה שמאפשר שחיה לילית, מסיבת חוף או פשוט ארוחת בוקר פסטורלית על חוף הים. יש לבחור את הצימר לפי התקציב המתאים לכם, לוודא כי העיצוב והשירות מתאימים וכי ישנם דרכי הגעה נוחים למקום אשר מקובלים על כל האורחים. ברוב הצימרים אפשר להזמין גם שירותים נוספים להנאתכם כגון שירותי ספא הכוללים מסאז'ים. כמו בכל מקום המארח ללינה ישנה האופציה לקבלת ארוחת בוקר, רק תבחרו. במידה ותעדיפו ווילה בצפון הווילות ממוקמות בערים הגדולות ולא בישובים הקטנים יותר. למשל, תוכלו למצוא מגוון רחב של ווילות באזור קיסריה, חיפה, כרמיאל ונהריה.

וילות במרכז

במרכז הארץ קיימת האפשרות לשכור וילות במקומות שונים. הפלוס הגדול כאן הוא הקרבה למרכזי הבילוי והנגישות בדרכי הגעה לאזור. ווילה במרכז מאפשרת ארוחת ערב בווילה, בילוי לילי במועדון באזור וארוחת בוקר במסעדה קרובה.

כמו כן, אפשר להעביר את הבילוי הלילי לווילה שכן הווילה מבודדת ובחלק גדול מהווילות ישנו מטבח בו אפשר להכין ארוחות ובריכה בה אפשר לערוך מסיבת בריכה פרטית עם משחקים שונים ואטרקציות שונות לבחירתכם. כאשר אתם בוחרים ווילה תראו כי אתם בוחרים מיקום שנוח לכולם ואת האבזור שאתם רוצים. אין סיבה לשלם יותר, למשל מיותר לשלם על ווילה עם בריכה במידה ואינכם מעוניינים להשתמש בה. כמו כן, חשוב לוודא כי השימוש בכל הנמצא בווילה כלול בתשלום המקורי בכדי לא ליצור מצב בו שימוש במיני בר למשל כרוך בתשלום בנוסף.

כמובן, וודאו במידה ואתם מעוניינים להשתמש במטבח כי הוא מאובזר לנוחיותכם.

צימרים ווילות בדרום

בדרום הארץ האפשרויות מתחלקות לשניים. בנגב ישנם צימרים רבים המשרים לכם אווירה אינטימית, רגועה יותר ונינוחה של צימר מרוחק. לעומת זאת, באילת ישנם ווילות אשר אפשר לשכור ללילה או לסופ"ש המאפשרות את הקרבה למרכזי הבילוי הלוהטים של אילת וכמובן לחוף היפיפה שלה. עליכם רק להחליט מה קורץ לכם יותר, בילוי של חברות בלבד? או יציאה מטורפת?

כמובן, שהבחירה צריך להיעשות על פי אופייה של הכלה, דרכי הבילוי המועדפות על החברות והמיקום הגיאוגרפי האופטימאלי לכל הנוכחים. אין סיבה שכלה מהדרום תיסע עד לצימרים בצפון כאשר ישנם צימרים נפלאים באזור שלה, שכן ההוצאה הכלכלית מעצם ההגעה תאלץ אתכם לחסוך על מיקום, על בילויים ועל אטרקציות. רוב הצימרים והווילות מציעים את אותם שירותים ותנאים. הנוף כמובן חשוב מאוד אבל במדינתנו היפיפייה תוכלו למצוא מקומות קסומים ומופלאים בכל מקום. כמובן שאפשר להשתמש בהמלצות של חברים בכדי לבחור מיקום, אבל גם גלישה מהירה באינטרנט יכולה לפתוח בפניכם עולם שלם של אפשרויות. שימו לב למחיר ולמה הוא כולל בתוכו. ישנם אפשרויות לכל כיס ובכל מקום. חלק גדול מהמקומות כולל גם אטרקציות נוספות חוץ מהמקום עצמו. בחלק מהצימרים או הווילות ישנם אתרי ספא, בחלקם קיימות אפשרויות לארוחות נלוות בזמנים שונים ביום, הפעלות ספורטיביות כגון שיעורי פילאטיס ויוגה ואילו מגדת עתידות או אסטרולוג. כל מה שצריך זה רק לבחור.

טיפ חשוב: במידה ומחליטים ללכת בכיוון של וילה / צימר / סוויטה יש לברר האם מספר האנשים במסיבה משפיע על המחיר כיוון שלרוב עדיף לדאוג לנוכחות של 10 חברות כך שהעלויות גם יוצאות במספרים סבירים ולא מחייבות פתיחת חסכונות.

כמובן שכל עוד כולם יבואו עם מצב רוח מרומם ומתנות לכלה, הבילוי מובטח להיות נפלא!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here