קישוטים למסיבת רווקות

0
1618
קישוטים למסיבת רווקות

כשמתחיל המרוץ לארגון מסיבת רווקות יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות ולזכור שחס ושלום לא יתפספס כלום בדרך/ ככל שהתאריך הולך ומתקרב כך הלחץ גובר, את מי מזמינים ולאן? מה יעשה הכי כיף וטוב עבור הכלה? איזה אוכל כדאי להגיש? ואיך נעצב את מתחם מסיבת הרווקות עם הקישוטים היפים ביותר ואיזה ציוד נזמין בנוסף?

אחד הדברים החשובים ביותר כשמפיקים אירוע שכזה הוא להקל איפה שרק אפשר ויחד עם זאת כמובן שזה לא יפגום בהנאה. עם השנים הלכו והתפתחו רעיונות חדשים שאף אחד לא חשב עליהם לפני כן, וזה הזמן להתחיל ולאמץ אותם. זה הופך את הכול להרבה יותר פשוט. במקום לנסות ולהיות מקוריים, לא שגרתיים ולשבור את הראש איך לקשט את המקום בו תתקיים המסיבה, ניתן פשוט לשכור חלק לא קטן מהציוד. לשכור לפעמים נותן קונוטציה של משומש או יקר, אבל לא כך הם פני הדברים.

ראשית לטיפים:

  1. טיפ ראשון הרבה פעמים השכרת ציוד פותרת בעצם את כול הבעיות. לא צריך לרוץ ולחפש קישוטים אפשר פשוט להזמין.
  2. טיפ שני השמיים הם הגבול, יש כל כך הרבה סוגי ציוד שונים שניתן להשכיר, מה שהופך את המסיבה לאטרקטיבית יותר והכול פתוח.
  3. טיפ שלישי מומלץ קודם לבדוק איזה ציוד ניתן להשכיר ולפי זה לקבוע את מיקום המסיבה, האוכל וההפעלה.
  4. טיפ רביעי מומלץ לעשות הערכת מצב מבחינת כמות המשתתפות במסיבה לפני הזמנת הציוד וזאת במטרה שלא ייווצר מצב בו בסופו של דבר הנטל הכלכלי יהיה כבד על כול משתתפת.

ועכשיו לעניינים: אז מה בעצם ניתן להשכיר? לאלו האוהבות טבע וחאפלות ניתן לשכור אוהל פתוח לקיץ או באם מדובר בחורף אוהל סגור. כמובן שאוהל לבד לא מספיק, אז יחד איתו מזמינים גם ציוד ישיבה- פופים, ספות, מחצלות שולחנות נמוכים, נרגילות וכמובן מוזיקה והרבה. אפשר הגברה למסיבה, או אם רוצים להיסחף עם האווירה עד הסוף להביא דרבוקות, מעגל תופים בשילוב מוזיקה ושירים כמובן. לאלו הרוצות להתפרק יותר אפשר לבחור במיקום כדוגמת חוף ים, פארק ולערוך מסיבת ריקודים שלא תשכח. ראשית להשכיר ציוד לקריוקי, הגברה עם אפשרות למקרן, מיקרופון ולפצוח בערב קריוקי משעשע לחימום האווירה כששיאו יהיה שיר מוקלט על דיסק בביצוע מקורי של כול החברות כמתנה לכלה. איש צוות הוא שידאג לכול המוזיקה בערב. לאחר מכן כשהבנות קצת יותר משוחררות בעזרת גנראטורים, תאורה, הגברה ובמה המקום יהפוך לדיסקוטק בלתי נשכח.

לאלו הרוצות את הרגוע יותר אך יחד עם זאת מפנק אפשר להשכיר דוכני מזון ולהפוך את המסיבה לערב קולינארי ואיכותי, החל מדוכני מתוקים ועד בשרים וכדומה, כדי להפוך את הכול למושלם מומלץ להשכיר כלי הגשה ואוכל, (במקום לעמוד אחרי זה עם כלים ולשטוף שעות).

באותו סגנון אפשר לערוף פיקניק על שפת ים, בריכה או במיקום אחר ולהשכיר שמשיות, כסאות נוח ושולחנות קטנים וליהנות מיום שמש מפנק עם איזה קוקטייל טעים וקליל וכמובן אי אפשר בלי אוכל. השכרת מנגלים היא אופציה נחמדה. אפשר גם ללכת על גדול יותר ולהשכיר מזנונים עם כול טוב.

לאלו האוהבות יותר את האינטימיות שבבית, צימר או וילה, את האווירה יש ליצור באמצעות נרות, מחצלות, קישוטים כדוגמת סרטים, בלונים, פרחים, מפה יפה לשולחן ויחד עם זאת כלי אוכל והגשה דקורטיביים. היופי בדבר שכוסות, מפיות ואגרטל הם דברים המוסיפים כל כך הרבה לתחושה ולכיף. אסור לשכוח את מוזיקת הרקע שכמובן עדיף שתלווה בהגברה. תאורה חשובה לא פחות, יש פנסים מקושטים היוצרים צללים וצורות שונות, נרות בגדלים ובריחות שונים, בדים צבעוניים שבהם יכוסו המנורות , פמוטים גרנדיוזיים. לאחר כול העיצוב, היות והערב הנבחר הוא בקונספט אינטימי ורגוע מה יותר טוב מלהפוך את החדר לבית קולנוע קטן וכמובן שכול האביזרים הדרושים הם בהישג יד, מקרן ומערכת הגברה, אפשר להוסיף גם מיקרופון, מכונת פופקורן לאלו הרוצות את השלמות אפשר גם מכונת שתייה, שמיכות וכריות שיהיה נוח וכיף לשבת והכי חשוב אפשר לשכור כול סרט שרק רוצים.

אם מדובר בחורף וקר אפשר להוסיף גם פטריות חימום. היום אפשר להשכיר כמעט כול דבר ומה שבטוח שכול ציוד שכזה יהפוך את מסיבת הרווקות לבלתי נשכחת ומקורית, ולמה לשבור את הראש ולהיכנס ללחץ כשכול הפתרונות והרעיונות הם בהישג יד והופכים כול מסיבה לאפשרית. בעצם הציוד היחיד שאותו לא ניתן להשכיר הוא החתן…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here