עוגות חתונה בירושלים רק בפרחי גילה

0
376
עוגות חתונה בירושלים

מזל טוב! אתם ממש תכף מתחתנים וההתרגשות בשיאה. אם בעיצומם של הארגונים, בין אם זה אולם האירועים, הקייטרינג, רשימת המוזמנים, דיג'יי ועוד. לפעמים, קורה שמרוב שמתעסקים בדברים הגדולים, שוכחים שנייה לחשוב על הפרטים הקטנים והמשמעותיים באירוע, כמו זר פרחים לכלה, סידור הרכב לחתונה, עוגת חתונה ועוד. ראשית, נציין ונאמר שאת כל אלו ניתן לעשות אצלנו, בפרחי גילה. דבר שני, עוגת חתונה יכולה להיות הוצאה ענקית ויכולה להיות הוצאה סבירה. בסופו של דבר, מה שחשוב שהעוגה תראה טוב ושתהיה טעימה כמובן. אם אתם מחפשים עוגות חתונה בירושלים שיראו טוב ויהיו טעימות, הבחירה הברורה היא ללא ספק פרחי גילה.

עוגה מעוצבת לחתונה בעיצוב אישי

רבים מדברים על עוגות חתונה בירושלים של פרחי גילה, ולא סתם. אצלנו, תוכלו בהתראה קצרה של יומיים להזמין את העוגה המבוקשת בעיצוב אישי. כך שאם ראיתם עוגת חתונה שאהבתם כל כך או שיש לכם רעיון מקורי משלכם, אתם יכולים לפנות אלינו ונעצב לכם. כמוכן, יש לנו את העוגות שאנחנו עיצבנו בטווח מחירים גדול יחסית, אך שאם אין לכם רעיון אך תקציב מסוים, תוכלו להתרשם באתר שלנו ממגוון העוגות. מלבד עוגות חתונה, אנחנו מספקים עוד עוגות רגילות שתוכלו להנות גם מהן ביום החתונה שלכם. עוגות ממאפיית 'פרש' הירושלמית במגוון טעמים כמו שוקולד, קרמל, קפה, פטל, לימון ועוד.

מבחר נוסף בפרחי גילה

עוגות חתונה בירושלים אינו הדבר היחיד שאנחנו פרחי גילה עושים. יש לנו מבחר של מוצרים נלווים כמו מארזי שוקולד מפנקים, סידורי בלונים משוגעים, זרי פרחים מיוחדים וזרי כלה, בקבוקי יין מיקבים משובחים, משקאות אלכוהול נוספים, עציצים וסחלבים, קינוחים שונים, ממרחים ומוצרי פינוק נלווים ועוד המון. כמוכן, אם אינכם יודעים במה לבחור, תוכלו להתרשם מהמארזים שלנו הכוללים שילוב של המוצרים הנלווים. אתם מוזמנים להתרשם באתר שלנו מכל המוצרים והמארזים, ואפילו לבחור את הפריטים האהובים עליכם ולהזמין אותם עד לביתכם. את המשלוחים אנחנו עושים לכל ירושלים והמושבים בסביבה, וכמובן מוזמנים להגיע לחנות הבית שלנו בירושלים בשכונת קריית היובל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here