קריוקי למסיבת רווקות

0
1709
קריוקי למסיבת רווקות

לפני הערב הגדול בחייה של כול אישה וכמובן שמדובר בחתונה, מתקיים ערב המוקדש כולו בשבילה, ערב מסיבת הרווקות, בדרך כלל חברתה הטובה של הכלה היא המפיקה והמארגנת של האירוע, זהו כאב ראש לא קטן עבורה, את מי להזמין ולאן, מה אפשר לעשות במהלך הערב כדי שיעשה את הכלה לעתיד למאושרת ואת הערב כולו למהנה ובלתי נשכח. יש מגוון אפשרויות לא קטן בנוגע לפעילות המרכזית של הערב עצמו, כמובן שהכול תלוי באופי הכלה, יש האוהבות משהו סולידי ואינטימי, יש האוהבות גרנדיוזי ורעשני, יש האוהבות פרובוקטיבי ונועז, ויש שרוצות רק לעשות כיף ושמח ופחות חשוב להן איך ואיפה? כאן המקום להציע את הפתרון האולטימטיבי לערב החובק בתוכו את הכול וזהו ערב קריוקי. כמובן שיש לקחת בחשבון היכן עורכים את מסיבת הרווקות.

קריוקי בבית

אם המיקום הוא בית של אחת החברות וכמובן עדיף שיהיה גדול,וילה או צימר שנשכרו לאותו לילה אפשר להזמין את איש הקריוקי לשם, הוא מגיע עם הציוד שלו, מאגר השירים, המיקרופון וכדומה, ככה נשמרת האינטימיות של מסיבה סגורה אך יחד עם זאת משעשעת ומצחיקה על אחת כמה וכמה אם אלכוהול מתחיל לזרום, כי הרי לא לכול בחורה יש קול של זמרת והזיופים מתחילים לחגוג, אפשר לעשות תחרות בין החברות מי מבצעת את אותו שיר בצורה הטובה ביותר או הגרועה ביותר וה"פרס" שלה יהיה שוט של ויסקי, ניתן גם שמארגנת המסיבה תכין לפני כן מספר שירים אותן הכלה הכי אוהבת ובמהלך המסיבה שכול המשתתפות ישירו לה אותם, או שהכלה תשיר סולו של שיר לחתן ויצלמו זאת במצלמת וידאו כמעין מזכרת מהערב.

קריוקי במועדון או בפאב

יש המעדיפות לחסוך את כאב הראש של למצוא בית שיכיל את כול המשתתפות, או שמיקום אחר כדוגמת וילה, צימר או חדר בבית מלון אינם בין הנמצא מסיבות כאלה ואחרות. הפתרון עבורן הוא ללכת לפאב או מועדון שבהם נערך ערב קריוקי, אפשר שמארגנת המסיבה תתאם מראש עם בעל המקום שירים מסוימים שינוגנו במהלך הערב, או שבתיאום מראש כול החברות יעלו לבמה וישירו שיר המסמל את הכלה או כל אחת בתורה תעלה ותשיר שיר המסמל את הקשר בינה לבין הכלה, זה ייתן יותר נפח לאירוע, וכמובן זה הרבה יותר מרגש, אל לשכוח גם כאן את מוטיב האלכוהול היות וישנן בנות שמתפדחות לעלות לבמה ולשיר מול אנשים זרים, או שקולן ערב כמו כשל עורב, כך שאם הן יתודלקו טוב במשקאות הן יעשו זאת בלי מעצורים, אחרי הכול מה לא עושים בשביל חברה טובה שמתחתנת.

קריוקי בטבע

לאלו הבוחרות לערוך את מסיבת הרווקות במיקום לא קונבנציונאלי וקצת אחר כדוגמת יער, פארק, חוף ים, על שפת נחל. ניתן להשכיר ציוד לקריוקי, כמובן שיש לקחת בחשבון את עניין החשמל אז הכול תלוי אם יש מהיכן להשיג גנראטור, דבר שקצת מסרבל את ההפקה או שניתן להביא מערכת מהבית ודיסקים של פלייבק המתאימים לקריוקי, ולערוך את ערב הקריוקי לאור ירח עם הרבה אלכוהול ושירים נוסטלגיים, מצחיקים בהשתתפות כל החברות, כך זה גם ערב של כיף וגם במקום ניטראלי שאינו מביך אף אחת מהנוכחות.

קריוקי במסיבת ים או בריכה

אם רוצים לערוך את המסיבה לאו דווקא בערב ומדובר בקיץ, ניתן לעשות יום שלם של מסיבת רווקות, מארגנת המסיבה תעשה את עבודת השטח ותברר באיזו בריכה, בדרך כלל בבריכות של בתי מלון יש קריוקי, או מסיבת חוף שמתקיימת ואז כול המשתתפות במסיבה יגיעו עם אוכל ואלכוהול במידה וניתן ויעבירו יום בכיף בשמש, עם בגדי ים, מוסיקה, ריקודים וכמובן גולת הכותרת הקריוקי, מה יותר כיף מיום שלם של התפרקות והשתטות.

ולסיום כמה טיפים חשובים כשבוחרים בקריוקי:

טיפ ראשון צריך לעבור עם איש הקריוקי לפני המסיבה על מאגר השירים שיש לו, אם יודעים על שירים שהכלה מתה עליהם יש לדאוג שיש לו אותם ואם לא אז שישיג, כדי שלא יוצר מצב בו הבנות ישתעממו כי השירים לא מוכרים.

טיפ שני יש לקחת בחשבון מיהן החברות שמוזמנות למסיבה, וזאת בכדי למנוע מצבים מביכים, אם מרבית הבנות הן מאופקות ולא זורמות, או כאלו שלא יסכימו קצת להשתטות גם אם אין להן קול של זמרת, אולי עדיף לבחור בהפעלה אחרת ולא קריוקי כי זה סתם יאבד מהטעם.

טיפ שלישי חייבים להביא לאירוע מסוג זה מצלמת וידאו ולהנציח את הרגע, כך גם יהיה אפשר לראות זאת שוב בעתיד ולצחוק על זה וזו גם מזכרת כייפית עבור הכלה, אם זה מרגיש נכון ומתאים אפשר להקרין גם קטע בחתונה עצמה.

והכי חשוב לזכור כדי שבנות ישתחררו בערב קריוקי אסור לשכוח את האלכוהול ומה שיותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here